[XML] Bug?

Pagina: 1
Acties:

• Praetorian
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-03 14:47
Gisteren zat ik te imoden naar wap.tweakers.net...

Wat ik ook probeerde, ik kreeg het artikel over "Gelderlander verzamelt klachten over UPC" niet te zien :'(

http://wap.tweakers.net/nieuws.dsp/24817/

Onder IE dus ook niet blijkt nu... bugje?

btw, de ene keer als je op het linkje klikt, krijg je niks... en de andere keer krijg je 'bestand downloaden' :?

[ Voor 22% gewijzigd door Praetorian op 19-12-2002 15:32 ]

Verwijderd

Beetje offtopic: als je i-mode gebruikt, kan je beter via pda.tweakers.net surfen, dat vind ik fijner en mooier

• Praetorian
Verwijderd schreef op 19 December 2002 @ 15:33:
Beetje offtopic: als je i-mode gebruikt, kan je beter via pda.tweakers.net surfen, dat vind ik fijner en mooier
wap.tweakers.net kost minder data, en aangezien je bij I-mode voor de data betaald ;)

Thanx anywayz

• Praetorian
Gezien dit topic in de vergetelheid raakt, kick ik um... ben toch zeeer benieuwd waar dit probleem aan ligt :?

• Alex
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-02 19:26
Ik denk dat de wap-site weinig prio heeft maar verwacht toch wel dat Robin of Femme eventjes wat zegt in dit topic?!
Anders post het eventjes als bug in de Devtrack

Deze post is bestemd voor hen die een tegenwoordige tijd kunnen onderscheiden van een toekomstige halfvoorwaardelijke bepaalde subinverte plagiale aanvoegend intentioneel verleden tijd.
- Giphart

• Praetorian
prog-konijn schreef op 21 december 2002 @ 13:27:
Ik denk dat de wap-site weinig prio heeft maar verwacht toch wel dat Robin of Femme eventjes wat zegt in dit topic?!
Anders post het eventjes als bug in de Devtrack
Done: http://devtrack.tweakers....advanced_page.php?f_id=69

(Je moet wel ingelogd zijn op de devtrack ;))
Pagina: 1