Toon posts:

geforce 2 mx + pctv

Pagina: 1
Acties:
  • 94 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik had nog even een vraagje

ik denk dat ik een geforce 2 mx ga kopen

zal dit goed samenwerken met de tvkaart van pinaccle: de pctv rave?

mijn vorige 2 vidkaarten niet: de savage 4 en de tnt2

wie heeft er dus zo'n pctv + geforce 2 mx samen draaien?

alvast bedankt

Eric

Verwijderd

Ik heb een Geforce 2 MX en de Miro PCTV Studio Pro. Geen problemen. Ik heb wel 's twinview aangehad en tegelijkertijd TV zitten kijken onder WinME bijvoorbeeld.

• Jake Blues
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12-08 17:31

Jake Blues

AKA Jake

Ik heb een ASUS Geforce2 MX en Miro PCTV Studio (geen Rave) probleemloos draaien. Wat ging er bij jou mis dan?

Verwijderd

is totaal geen probleem

• Balboa
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14:37
ik had ook de S4 en de pctv rave...kreeg hem niet aan de praat (rave) chip conflict:( Heb uiteindelijk maar een Geforce 2 MX gekocht en nu werkt die perfect:) Succes. Allen dat programma wat bij die Rave zit vind ik zo kl&^%&&! Weet misschien iemand of je ook met een ander proggie kan kijken met die twee kaarten?

Handtekening

Verwijderd

Topicstarter
er gaat bij mij nog niks mis, want ik ontvang die geforce 2 pas vrijdag, maar ik wou eerst ff zeker weten dat mijn tvkaart ging werken......anders werd het een andere kaart

wil er nou weleens plezier van hebben ;)

Bedankt,

Eric

PS: kan ik problemen verwachten met de installatie van de geforce? ik hoorde dat het niet zo wou op een socket 7 (heb een via mvp3 chipset, 500 mhz en me voeding is 250 watt)

• Jake Blues
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12-08 17:31

Jake Blues

AKA Jake

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 09 november 2000 14:37 schreef eschoenmakers het volgende:
er gaat bij mij nog niks mis, want ik ontvang die geforce 2 pas vrijdag[/quote]Dat begreep ik al uit jouw eerste melding, maar ik ben ff benieuwd wat er bij die andere twee kaarten mis ging. Overlay of zo?
Een vriend van mij heeft een TNT2U en zit er aan te denken om zo'n PCTV aan te schaffen..

Verwijderd

Topicstarter
zo'n pctv + tnt2 gaat fout
alstie het al doet loopt ie om de zoveel minuten vast

Verwijderd

Geen probleem een pinnacle rave en een echte MX-card, van Hercules wel te verstaan.

Verwijderd

Op vrijdag 10 november 2000 06:17 schreef eschoenmakers het volgende:
zo'n pctv + tnt2 gaat fout
alstie het al doet loopt ie om de zoveel minuten vast
beetje voorbarig om te zeggen he?!!? mijn tnt2 doet het perfect met de pctv... :)

• Dericteur
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:33
hmmmmmmmmm, dan heb jij zeker geen via mvp3 sjipset...........
daar doettie ut dus NOOIT op.........tenminste bij mij niet, na proberen met 4 videokaarten (s3virge, savage4, tnt2, geforce2mx)

Verwijderd

Moet kunnen, mijn broertje en een vriend van mij hebben allebij een pctv kaart en een tnt 2 kaart op een soyo 5ehm moederbord. Het werkt niet met alle drivers! Je moet op zoek naar de 2.08 drivers, die doen het zeker! Waarschijnlijk zijn er nog wel meer drivers die werken maar de nieuwste (geForce drivers) doen het niet!
Als je ze niet kan vinden kan je me een mailtje sturen dan vraag ik ze wel even.

Xirtam

maurits@casema.net

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 december 2000 @ 15:40:
Moet kunnen, mijn broertje en een vriend van mij hebben allebij een pctv kaart en een tnt 2 kaart op een soyo 5ehm moederbord. Het werkt niet met alle drivers! Je moet op zoek naar de 2.08 drivers, die doen het zeker! Waarschijnlijk zijn er nog wel meer drivers die werken maar de nieuwste (geForce drivers) doen het niet!
Als je ze niet kan vinden kan je me een mailtje sturen dan vraag ik ze wel even.

Xirtam

maurits@casema.net
Op http://www.nvidia.com/object/winxp-2k_archive.html vind je een hoop.....

Kan het zijn dat die PCTV kaarten op Win2K (icm een GeForce 2 MX 100/200) helemaal niet werken?

Verwijderd

Beetje late kick? :?

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09:43

Remy

I usually get 100% accuracy

willyb, dit topic is 3 jaar en een maand oud :o Even opletten dat je geen ouwe zooi omhoog haalt. Dicht dus :P

LinkedIn
Instagram

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.