Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
[ Voor 120% gewijzigd door Shyne op 19-12-2002 13:49 ]
#StopBurningStuff
wat houd mega pixel in, ik dacht dat dat voor digi cams waren en niet voor webcam
het enigste waar ik die webcam voor nodig heb, is om te chatten dus geen fotos ofzow
en ik heb die andere cam alweer terug gebracht,
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Verwijderd
en verder misschine lag het niet aan je camera maar aan een instelling met msn
ga gewoonnaar dichtsbijzijnde winkel en sjeck in winkel wat hoe.
Verwijderd
ja ik bedoel 480 typo
dan maar naar l'warden in die dixons kijken naar een leuke cam
@ Shyne
hoe duur was die philips tucam pro ? en waar heb jum vandaan? (winkel)
Ik ben ook 16 en heb al vrij vaak spullen via internet gekocht (ook toen ik nog jonger was) dus ik snap niet waar dat op slaat.MrVegeta schreef op 19 december 2002 @ 13:49:
doh, jawel, maar ik bestel nooit via internet (ben 16 dus kan ook niet):S
wat houd mega pixel in, ik dacht dat dat voor digi cams waren en niet voor webcam
het enigste waar ik die webcam voor nodig heb, is om te chatten dus geen fotos ofzow
en ik heb die andere cam alweer terug gebracht,, 40 euro kadobon gekregen voor bij de dixon
Als je hem alleen gebruikt voor chatten snap ik eigenlijk ook niet waarom je zulke hoge eisen eraan stelt (of je moet natuurlijk veel geld er voor over hebben
Misschien is het een goed idee om dan gewoon weer naar de dixons terug te gaan voor die webcam (maar misschien koop je wel heel vaak bij de dixons of ben je iets anders van plan te kopen)
#StopBurningStuff
Die heb ik ook
Die toucam werkt ook goed
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
99 euro bij de DynabyteMrVegeta schreef op 19 December 2002 @ 13:56:
in sneek verkopen ze bijna nergens een webcam alleen bij de dixons heb ik ze kunnen vinden, op de verpakking stond, 30 FPS 640 x 480 dus ik d8 bingo, was gewoon de foto reso
ja ik bedoel 480 typo
dan maar naar l'warden in die dixons kijken naar een leuke cam
@ Shyne
hoe duur was die philips tucam pro ? en waar heb jum vandaan? (winkel)
Ik zie hem ook op alternate staan voor 79 euro
Verwijderd
Alternate zuigt, zou ik echt nooit wat kopenShyne schreef op 20 december 2002 @ 13:12:
[...]
99 euro bij de Dynabyte
Ik zie hem ook op alternate staan voor 79 euro
+1 flame/troll
Je (ONDERBOUWDE) meningen over winkels kan je in de shop survey neerpleuren, niet hier, dank je wel.
Topicstarter: dat probleem met MSN ligt hoogst waarschijnlijk niet aan de webcam maar aan de MSN software zelf. Als je geluk hebt zijn het de drivers en werkt een andere cam wel, maar ik zou er niet vanuit gaan.
Op www.kieskeurig.nl kan je misschien nog wat ervaringen met webcams vinden.
Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.
en dan wat met msn proberen te prutsen enzo
Verwijderd
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 20-12-2002 22:17 ]
Verwijderd
Verwijderd
Ding werkt ook goed als het schemerig is en de opties om in te stellen zijn zeer divers.
Bij de mediamarkt staat tie voor 79 euro
t hoeft geen über kwaliteit te zijn, maar een beetje christelijk zou wel leuk zijn. Zit ik dan meteen aan logitech vast ? prijs mag de 100,- overigens niet overschrijden.
oprecht vertrouwen wordt nooit geschaad
Volgens mij heeft trust ook van die webcam/digicam kijk maar eens in de pricewatchAtgast schreef op 21 December 2002 @ 09:34:
en als ik nu opzoek ben naar een webcam die ik eventueel ook als digi cam kan gebruiken ?
t hoeft geen über kwaliteit te zijn, maar een beetje christelijk zou wel leuk zijn. Zit ik dan meteen aan logitech vast ? prijs mag de 100,- overigens niet overschrijden.
Verwijderd
bij kieskeurig.nl staat dat hij neit over camera functie beschikt ?Verwijderd schreef op 21 December 2002 @ 15:52:
Met die Toucam pro kan je ook foto's maken hoor en de prijs overschrijdt de 100 niet. Je kunt zelfs spraakgestuurd foto's maken. Tis echt een top dingetje heb hem zelf ook gehad.
oprecht vertrouwen wordt nooit geschaad
Verwijderd
K'heb ook hier een prof fujitsu zwart/wit beveiligings cam
Jawel hoor met de ToUCam Pro kun je ook foto's maken (middels twain), afdrukken door "CHEESE!" te roepenAtgast schreef op 21 December 2002 @ 16:47:
[...]
bij kieskeurig.nl staat dat hij neit over camera functie beschikt ?
Ik heb er zelf een, en hieronder kun je een plaatje van m'n webcam zien in combinatie met Webcam32 (plaatje wordt elke minuut ververst).
Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X