Toon posts:

James bond nightfire vast in level uninvited guests

Pagina: 1
Acties:
  • 105 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
help ik zit bij james bond 007 nightfire vast in de level uninvited guests.
Dan moet je in een bedroom een safe kraken. ik ben dan in de bedroom en dan zie ik geen safe en ook niet met die bril van q.Waar staat het wel?

• bonzz.netninja
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11:26

bonzz.netninja

Niente baffi

zoek op walk-trhough op internet (google)

vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve  | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.wegmetbigtech.nl

• DeTjuk
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15:13
er is hier ook nog ander topic over op Got, geloof ik... ff zoeken dus...

en ben je wel in de goede bedroom?

[PSN: DeTjuK] Follow your instinct, no one beats you with character and balls.

• RAZORDUDE
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-12-2021

RAZORDUDE

aka MARAUD3R

Ik heb het zelf over de demo daar is ook een bedroom safe ik weet niet of het dezelfde is.

Die zit geloof ik achter de schilderij ofzo, je kan die schilderij niet kapot schieten dacht ik probeer eens de laser (die zit in bij de inventory het is de horloge hij laad zich btw ook weer op).
..ow..je kan ook op de use button drukken als je dichtbij de schilderij (volgensmij was het een schilderij) staat en dan gaat de schilderij open en dan zit daar de kluis in en die moet je open maken met de laser.

[ www.coredamage.com ] - [ Z mod (W40k:DOW) ]

Verwijderd

Volgens mij moet je een stuk verder in een grotere kamer zijn en zoeken naar zo'n draak. Want er zijn heel veel kleine slaapkamers en maar 1 grote met een draak.

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:39
De link doet het niet en wat ook erg zeldzaam is is dat de PC versie niet hetzelfde is als de PS2 versie. Waardoor ik bang ben dat die walkthrough geen nut heeft, omdat de PC versie niet hetzelfde verloopt :)

The devil is in the details.

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Nu online
MaRc0 schreef op 20 december 2002 @ 18:48:
[...]

De link doet het niet en wat ook erg zeldzaam is is dat de PC versie niet hetzelfde is als de PS2 versie. Waardoor ik bang ben dat die walkthrough geen nut heeft, omdat de PC versie niet hetzelfde verloopt :)
linkjes werken allebei ;)
en ik zei al 'maybe', want wie weet komt dat gedeelte net wel overheen met de PS2 versie
je kunt het altijd ff bekijken, vergelijken en uitproberen :P
Pagina: 1