Toon posts:

nw moederboard

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Binnen afzienbare tijd heb ik een nieuwe pc nodig. Voor de meeste componenten kan ik een goede keuze maken. Ik heb echter geen ervaring met moederboards.
Wat ik zoek is vooral een zeer stabiel moederboard. Mijn (toekomstige) processor zal waarschijnlijk iets van de XP 2000+ worden. Daarnaast wil ik graag DDR geheugen gebruiken. Extra opties (zoals geluid-on-boad of firewire) hoeft niet aangezien ik hiervoor toch (als ik het nodig heb) een extra kaartje in stop.

Het gaat er dus hoofdzakelijk om dat hij snel / stabiel is. Kunnen jullie mij helpen welk merk (of type) snel en stabiel is?
Alvast bedankt!

• Maarten
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
:)

kijk ook ff hier :)

LEZEN eer je hier een topic opent!

lees deze maar eens ff door,

deze topics worden dagelijks geopend :) dus..

[ Voor 88% gewijzigd door Maarten op 19-12-2002 13:12 ]

Verwijderd

"Wat moet ik kopen" topic? Foei :)

Verwijderd

neem gewoon een nieuw MSI bordje ofzo...

Dit soort topics zullen ze niet zo leuk vinden, de modjes.. lees effe de Technische PMG FAQ : Moederborden door anders.

misschien komt het een beetje bot over, maar ik zie dat je al wel lang genoeg geregistreerd staat om het te begrijpen.

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 19-12-2002 13:15 ]

Verwijderd

Ja, ga eens eerst wat reviews bekijken en wellicht ook ff de sites af van de bekende merken.
Dan ben je al weer heel wat wijzer geworden. Als je dan een paar opties hebt kun je altijd weer hier komen en eventueel de mening vragen over deze opties. Maar ook in dat geval heb je meestal meer aan de reviews omdat meningen persoonlijk zijn en vaak niet objectief.

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Lijkt me duidelijk genoeg :)

Het komt tegenwoordig hierop neer: een beetje moederbord is altijd snel en stabiel zat. Het hangt grotendeels van de gebruiker af :P Maar hier op GoT kun je karrevrachten ervaringen terugvinden. Doe er je voordeel mee :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.