Toon posts:

Duron 650 + Msi k7t Pro

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als ik op mijn duron Mijn L1 bruggen in kleur en fuzzy logic zijn werk laat doen moet ik hem toch ook een heel eind kunnen overklokken anders moed ik toch maar een andere mobo kopen, maar hij heeft er pas 5 draaiuurtjes opzitten

Ik wacht op jullie hulp

Mazzel

• basset
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:34
Nog een keer kleuren en voltage omhoog. Heb je wel multiplier instellingen? alleen de Pro2 heeft deze. Als je alleen aan het fsb'en bent kom je ook niet erg ver ben ik bang.

Hop,hop,hop!

• martijn12345
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-04 21:07

martijn12345

Geen inspiratie

kunt niet overklokken met dat moederbord...

al heb ik verhalen gehoord over sanlymessen en snijden in processoren en dan schijnt het stieken toch te kunnen

Geen inspiratie

• Goldme
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 29-08 13:40
Die moederborden zijn ongelooflijk stabiel, maar overclocken is niet echt normaal mee uit te voeren(alle msi eigenlijk, behalve misschien pro 2).

Volgens mij valt de fsb te regelen in de bios. Je krijgt dan niet zeer hoge snelheden maar het is tenminste wat.

Verwijderd

Topicstarter
Thanx Ik ben in ieder geval wat wijzer geworden. Ik doe dit bord zo weer in een ander pceetje en doe hem weer weg voor de handel. Bedankt voor de hulp

Mazzel

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:31

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

MSI K7T-Pro niet te OCen?

Ja en nee. Nee, de multiplier kan niet omhoog (tenzij je een wonder bent met de soldeerbout en VEEL lef hebt), maar de FSB..

Ja dus! Gisteravond heb ik eindelijk m'n Celeron sys een beetje omhooggekregen en ben ik gelijk aan de Duron 600 van de buurman begonnen.
MSI K7T-Pro, Duron 600, 128MB PC-100 SDRam-
Na een beetje tweaken kreeg ik hem op 666>:) (6x111MHz), met RAM op 144 (111+33). Was niet zo stabiel, maar dat lag aan de ram. Met de RAM terug op 111 was ie rotsvast. Vcore op 1.7 gezet; CPU temp 39C bij lage belasting, 44C na een uurtje Unreal.

Dus is hij wel degelijk te OCen!

Oslik, blyat! Oslik!

• HertogJan
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 03-09 16:37
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 08 november 2000 15:55 schreef martijn12345 het volgende:
kunt niet overklokken met dat moederbord...

al heb ik verhalen gehoord over sanlymessen en snijden in processoren en dan schijnt het stieken toch te kunnen[/quote]zo moeilijk is het niet hoor
ben bezig met mijn vriends 600
Pagina: 1