Ik ben eindelijk begonnen met het opbouwen van een homestudio en er moet nog een beslissing nemen over de geluids kaarten in de PC's. Aangezien we (we zijn met z'n 2en) ook veel bezig zijn met draaien hebben we eigenlijk een dubbele set up. Er staat 1 Dateq Appollo
mixer met drie technics voor het draaien en voor het studio gedeelte hebben we een oude Inkel 12 kanaals studio mixer. Voor de rest gebruiken we een 4 kanaals sampler en binnen kort komt er een synt. Maar nu het probleem.
We hebben de beschikking over twee PC's waar van een met Logic Pro audio en een tweede waarop we met soft synths en effecten aan de slag willen. Beide PC's hebben nog geen geluidskaart en ik zit te twijfelen of ik er een 8 kanaals kaart in zet of gewoon een standaard stereo. Heeft het nut om met meerdere kanalen te masteren of kan dat beter rechtstreeks van uit de mengtafel op een stereo ingang.
We hebben de beschikking over twee PC's waar van een met Logic Pro audio en een tweede waarop we met soft synths en effecten aan de slag willen. Beide PC's hebben nog geen geluidskaart en ik zit te twijfelen of ik er een 8 kanaals kaart in zet of gewoon een standaard stereo. Heeft het nut om met meerdere kanalen te masteren of kan dat beter rechtstreeks van uit de mengtafel op een stereo ingang.
All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.