Waarom reageer je dan op dit topic

Je hoeft dus niet te reageren op een topic als je niet kan helpen, nou weet ik dat je nieuw bent hier en zo snel mogelijk genoeg posts wil hebben om de HK in te komen maar als je op deze manier gaat posten dan komt er zo een modje voorbij die je HK rechten nog ff uitstelt.
Maar ik heb idd ook geprobeert om een Duron te unlocken via de L1 maar geen success. Dus je moet het anders aanpakken.
Wat je moet doen is ff naar
http://www.ocinside.de/ht...ta/socketa_resistors.html gaan en daar kijken welke bruggen (van L3, L4 en L6) je moet breken en welke je moet verbinden.
Ik heb laatst nog een topic gehad over het breken van bruggen via electrischiteit maar dat liep dus niet goed af. Pak gewoon je dremel en zet daar een graveerpen in of een klein dun spijkertje. Op die manier kun je wel gemakkelijk breken.
Verbinden kan je beter doen met een electrokit of silverpaste ofzo want potlood is niet 100% veilig.
Ik raad voor een Duron 1300 een MP aan van 10,5 dan kun je het voltage wat omhoog gooien (via je mobo en/of via de L7) en de fsb op 133 zetten. Dan heb je een synchrone chipset en veel meer bandbreedte. En je Duron draait 1400.
Dit is wel ongeveer de max en je hebt er ook redelijk wat koeling voor nodig. Heb je geen geschikte koeling doe dan een MP van 10.
[
Voor 91% gewijzigd door
Verwijderd op 19-12-2002 11:51
]