Tapes vernietigen

Pagina: 1
Acties:
  • 2.022 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Milmoor
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13-12 20:40

Milmoor

Footsteps and pictures.

Topicstarter
Backups zijn leuk, maar na een tijdje zijn de bandjes verouderd. Die willen we dan graag vernietigen (lees: niet meer afleesbaar maken). Iemand goede ideeen? Magnetron, of een speciaal apparaat?

Rekeningrijden is onvermijdelijk, uitstel is struisvogelpolitiek.

Verwijderd

In de buurt houden van een sterke magneet, de fik erin ?

• dmnq
  • Laatst online: 04-11 09:02

dmnq

zonder klinkers

Er zijn apparaatjes te verkrijgen met daarin een hele sterke elektromagneet, die alle gegevens volledig van de aardbodem doen verdwijnen.

Ik weet alleen niet waar deze dingen verkrijgbaar zijn...

Hosting (100 MB Harddisk, 1 GB Traffic, 5 POP, MySQL, PHP voor € 3,60 per maand)

Verwijderd

Is dat nou echt zo moeilijk te bedenken :)

• Goldme
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08 15:39
Ik heb gehoord van zulke apparaten, effe kijken hoe ze ook alweer heetten?????

Ohh ja, hamer in combinatie met een schaar(volstaat voor iedereen behalve de president van de vs maar die hebben we op dit moment nog niet)

Verwijderd

Afwikkelen, naar je baas lopen en zeggen dat de backup niet helemaal goed is gegaan. Kun je lachen... wel fototoestel meenemen

• Ortep
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

Yep...of als een gebruiker een file terug wil, naar hem toe lopen en de tape voor zijn ogen afrollen. Dan met een schaar er een stuk uitknippen en zeggen: Hier staat je file op. Veel succes!

Ook hier videocamera meenemen beeld en geluid zijn alletwee belangrijk hier.

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, Einstein
Alleen de doden kennen het einde van de oorlog, Plato

• GraasGast
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 30-09 19:55

GraasGast

Analogue Heaven

Kom op zeg! wees eens creatief! pleur in je magnetron, 10 sec op hoogste stand...op de grond pleuren, hamer pakken, erop beuken, stukjes/poeder wat je over hebt oplossen in thinner, dan krijg je een soort ranzige kleffe plaktroep, en daar zet je dan de hens in...voila...weg data :P!

• Ropniko
  • Laatst online: 31-03-2021
tja.. kan ook makkelijker.. tape -> openhaard = weg data

wat een gedoe allemaal.. of maak er een brand tape van die de pjoeter verkloot.. werkt volgens mij het zelfde als een branddiskette.. ff wat nagellak met heel wat verpulverde luciferkopjes mengen.. op het tape aanbrengen.. in de pjoeter duwen en als het goed is gaat het dan behoorlijk fout.. :P

NL: 18 19 31 32 34 37 39 47 57 60 66 67 68 70 72 73 77 79 80 82 83 85 90 94 95 96 98 02 04 11 12 | KB: 17 43 61 67 70 71 72 79 83 86 87 93 98 99 02 06 07 10 | SC: 93 94 95 | JCS: 02 05 06 | EC1: 71 72 73 95 | EC2: 87 | UC: 92 | WB: 72 95 | ESC: 72 73 95

• Paul
  • Laatst online: 23:21
Ik zet ze dan in de bankschroef (doosje erover tegen wegspattend plastic), haal de spoel oid eruit, zet die weer in de bankschroef en zaag het door met een ijzerzaag. Knippen gaat ook wel, maar op mijn manier heb je kortere stukjes (5 cm), waarvan dus amenevernooitniet meer iets terug te halen is.

"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock

• Milmoor

Milmoor

Footsteps and pictures.

Topicstarter
Veel te veel werk allemaal, we hebben inmiddels een doos vol. Zo'n speciaal apparaat zou inderdaad een optie zijn. Ik ken ze voor videobanden, digitale tapes gaan waarschijnlijk moeilijker. Mijn probleem met een magnetron is: is de informatie weg voordat de kantine blauw staat?

Verwijderd

Magneet uit speaker slopen en met magneet bandje kapotslaan.

• php
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

php

Moeten de tapes hergebruikt worden of gaat het erom de complete tapes te vernietigen. In het eerste geval zal je op zoek moeten naar een magneet, in het tweede geval geef je ze met de directeur mee met de mededeling dat hij zijn open haard moet gaan voeren.

Brand is de meest effectieve informatie-killer.

Herman

• Ortep
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

Een magnetron doet niets met tapes hoor. Tenminste...niet met de magnetische velden. Hij maakt ze hooguit warm. Maar dat kan je dus in een gewone oven ook. De snelste methode is een metalen bak nemen, bv een prullebak gooi de tapes er in. Een scheut wasbenzine of spiritus er over. Niet meer dan een half half kopje! Een lucifer er bij. WHOOSHHHHH!!!! en de tapes smelten voor je ogen. Kinderen, doe dit niet in de keuken, huiskamer en of kantoorruimte.

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, Einstein
Alleen de doden kennen het einde van de oorlog, Plato

Verwijderd

Glazen bak, scheutje zoutzuur (puur, of 40%, net wat je hebt), tapes er in.

• mvdejong
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-11-2024

mvdejong

When does the hurting stop ?

Overigens heet het gezocht apparaat een "bulk-eraser".

The number of things that Arthur couldn't believe he was seeing was fairly large

• jan-marten
  • Laatst online: 13-12 13:08
Dit doe ik als ik een cd verkeerd gebrand heb:

Ga naar de werkbank van mijn pa,
pak de grootste hamer die er ligt,
pak de cd,
leg cd op werkbank/bankschroef,
moker dan ding helemaal in elkaar,

ik weet het, beetje veel troep moet je zelf opruimen :) / :(

suc7

Verwijderd

Ik zou gewoon niet moeilijk doen......gooi hem weg........wat heb je eraan om hem kapot te maken......jou houd alleen maar troep over...............raar?

Ray_NL

p.s Als je er echt alles voor over hebt?
Rijd je auto of fiets/scooter in je huis een hoop benzine rond gooien in het huis en de tape in huis laten liggen en aansteken die hap..ben je meteen van alles af......en je houd veel rotzooi over :-)
Als je dat gaat doen neem er dan een foto van en zet hem op de site :-)

Verwijderd

het gaat erom dat een onguur sujet (lees: de concurrent) de administratie niet kan lezen :)

Koop gewoon een agresief goedje en mik ze in een badje van die troep :)

Verwijderd

ik keil ze altijd van 14 hoog het raam uit en kijk hoeveel reacties er komen als dat ding op straat dondert.

• GraasGast
  • Laatst online: 30-09 19:55

GraasGast

Analogue Heaven

Ik zeg al...thinner gebruiken..der blijft alleen een vies kleverig prutje over...

magnetrons zijn trouwens leukere dingen om c'd's te mollen dan mokers...welleens een home made lasershow gezien?...zet ze rectop tegen een gevouwen papiertje/karton en zet de magnetron ff 5 seconden aan...tot je cd gaat roken...dan snel eruit anders stunkt het zo :P

• digifiel
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-11 21:33
Probeer je papier vernietiger te tweaken zodat je dr tapes in kan doen? wees creatief :)
of onder een autoband liggen/leggen oid

ik ben niet gek ik ben een bakfiets :)

• Stamper|IA
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-07-2017
Industriele destroyer erop!!! Allesontstopper dus...

• Milmoor

Milmoor

Footsteps and pictures.

Topicstarter
Een bulk-eraser dus. De hoofdsysteembeheerder is zo principieel dat hij ze het liefst door een speciaal bedrijf zou laten vernietigen. Kon hij niet vinden, en ik denk dan maar: vertrouw je dat bedrijf?

• Twarp
  • Laatst online: 09-12 00:47

Twarp

just grin...

Alles meenemen naar een ziekenhuis wat zich zelf een beetje goede Rontgenafdeling heeft aangemeten. Vraag of je even naar de MRI mag. Leg vervolgens alles in de MRI en laat het in het midden van de buis plaatsen en er weer uit halen. Gegarandeerd dat je alles kwijt bent en de tapes weer kan gebruiken als dat wenselijk is.

(MRI is een Magneet die op supergeleiding werkt. De veldsterkte is 1 of 1,5 Tesla. DWZ wanneer je daar een groot ijzeren voorwerp tegenaanhoud, je het apparaat moet uitzetten om het voorwerp te verwijderen. Errug sterk dus)

Meh ...

Pagina: 1