Rekeningrijden is onvermijdelijk, uitstel is struisvogelpolitiek.
Ik weet alleen niet waar deze dingen verkrijgbaar zijn...
Hosting (100 MB Harddisk, 1 GB Traffic, 5 POP, MySQL, PHP voor € 3,60 per maand)
Ohh ja, hamer in combinatie met een schaar(volstaat voor iedereen behalve de president van de vs maar die hebben we op dit moment nog niet)
Verwijderd
Ook hier videocamera meenemen beeld en geluid zijn alletwee belangrijk hier.
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, Einstein
Alleen de doden kennen het einde van de oorlog, Plato
wat een gedoe allemaal.. of maak er een brand tape van die de pjoeter verkloot.. werkt volgens mij het zelfde als een branddiskette.. ff wat nagellak met heel wat verpulverde luciferkopjes mengen.. op het tape aanbrengen.. in de pjoeter duwen en als het goed is gaat het dan behoorlijk fout..
NL: 18 19 31 32 34 37 39 47 57 60 66 67 68 70 72 73 77 79 80 82 83 85 90 94 95 96 98 02 04 11 12 | KB: 17 43 61 67 70 71 72 79 83 86 87 93 98 99 02 06 07 10 | SC: 93 94 95 | JCS: 02 05 06 | EC1: 71 72 73 95 | EC2: 87 | UC: 92 | WB: 72 95 | ESC: 72 73 95
"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock
Brand is de meest effectieve informatie-killer.
Herman
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, Einstein
Alleen de doden kennen het einde van de oorlog, Plato
The number of things that Arthur couldn't believe he was seeing was fairly large
Ga naar de werkbank van mijn pa,
pak de grootste hamer die er ligt,
pak de cd,
leg cd op werkbank/bankschroef,
moker dan ding helemaal in elkaar,
ik weet het, beetje veel troep moet je zelf opruimen
suc7
Verwijderd
Ray_NL
p.s Als je er echt alles voor over hebt?
Rijd je auto of fiets/scooter in je huis een hoop benzine rond gooien in het huis en de tape in huis laten liggen en aansteken die hap..ben je meteen van alles af......en je houd veel rotzooi over :-)
Als je dat gaat doen neem er dan een foto van en zet hem op de site :-)
Verwijderd
Koop gewoon een agresief goedje en mik ze in een badje van die troep
Verwijderd
magnetrons zijn trouwens leukere dingen om c'd's te mollen dan mokers...welleens een home made lasershow gezien?...zet ze rectop tegen een gevouwen papiertje/karton en zet de magnetron ff 5 seconden aan...tot je cd gaat roken...dan snel eruit anders stunkt het zo
of onder een autoband liggen/leggen oid
ik ben niet gek ik ben een bakfiets :)
(MRI is een Magneet die op supergeleiding werkt. De veldsterkte is 1 of 1,5 Tesla. DWZ wanneer je daar een groot ijzeren voorwerp tegenaanhoud, je het apparaat moet uitzetten om het voorwerp te verwijderen. Errug sterk dus)
Meh ...