Eh,
Sinds eergisteren blijft mijn muiscursor in de rechterbovenhoek hangen. Als
ik de muis dan beweeg. beweegt de cursor wel, maar springt direkt weer
terug. What gives? Ik heb op internet gezocht, maar te veel linkjes.
Misschien een bekend probleem?
Windows 98se
Logitech MX300 muis
Logitech MouseWare 9.00
Ik heb geprobeerd:
- In Safe Mode opstarten: Hey presto! De muis doet het prima. Geen hardware probleem dus.
- MouseWare gedeinstalleerd, gewone mousedriver terug: geen verschil.
- Alle ports en muizen gedelete in Safe Mode zodat alles opnieuw gedecteerd
zou worden: geen verschil.
- Windows opnieuw installeren: vage problemen... Na de eerste reboot (na het kopieeren van de files) krijg ik de melding dat er iets mis is met de registry en dat de oude weer teruggezet is. Vervolgens moet ik rebooten, kom ik terug in Windows zoals het voorheen was en is er helemaal *niets* veranderd.
Grmbl, is er nog iets wat ik kan doen voordat ik mijn C-drive formatteer en er een nieuwe Windows op zet? Alles doet het goed, behalve de muis.
Nieuwe Windows zal overigens Win2K worden. Win XP hoef ik niet, ik ben geen mongool
, Win ME is onzin, dan kan ik net zo goed gelijk Win2K erop zetten, en Win98se, sja, dat stond alleen maar op mijn compu omdat het al meer dan 2 jaar stabiel liep
.
Sinds eergisteren blijft mijn muiscursor in de rechterbovenhoek hangen. Als
ik de muis dan beweeg. beweegt de cursor wel, maar springt direkt weer
terug. What gives? Ik heb op internet gezocht, maar te veel linkjes.
Misschien een bekend probleem?
Windows 98se
Logitech MX300 muis
Logitech MouseWare 9.00
Ik heb geprobeerd:
- In Safe Mode opstarten: Hey presto! De muis doet het prima. Geen hardware probleem dus.
- MouseWare gedeinstalleerd, gewone mousedriver terug: geen verschil.
- Alle ports en muizen gedelete in Safe Mode zodat alles opnieuw gedecteerd
zou worden: geen verschil.
- Windows opnieuw installeren: vage problemen... Na de eerste reboot (na het kopieeren van de files) krijg ik de melding dat er iets mis is met de registry en dat de oude weer teruggezet is. Vervolgens moet ik rebooten, kom ik terug in Windows zoals het voorheen was en is er helemaal *niets* veranderd.
Grmbl, is er nog iets wat ik kan doen voordat ik mijn C-drive formatteer en er een nieuwe Windows op zet? Alles doet het goed, behalve de muis.
Nieuwe Windows zal overigens Win2K worden. Win XP hoef ik niet, ik ben geen mongool
Macbook Pro