Hallo, ik heb een raar probleem, Ik heb laatst voor een kennis van me 2 pc's geinstalleerd met windows 98. Ik heb toen een floppy gebruikt om de windows 98 installatie te starten. Dat is allemaal goed gegaan.
Heb vervolgens alle andere applicaties op die pc met de cdrom geinstalleerd.
Nu belde die kennis gister op, dat de floppy drives het niet doen. Dus ik kijken. En wat blijkt. De floppy drive werkt perfect in DOS, maar in windows 98 vraagt hij of de floppy opnieuw geformateerd moet worden. Als ik dan ja zeg, dan is hij heel lang bezig en opeens geeft hij een melding dat er een ongeldige schijf grote is.
Heel vreemd dus, maar goed, ik heb dit herhaald met 5 diskettes maar allemaal hetzelfde probleem.
Weet iemand hier een oplossing voor?
Heb vervolgens alle andere applicaties op die pc met de cdrom geinstalleerd.
Nu belde die kennis gister op, dat de floppy drives het niet doen. Dus ik kijken. En wat blijkt. De floppy drive werkt perfect in DOS, maar in windows 98 vraagt hij of de floppy opnieuw geformateerd moet worden. Als ik dan ja zeg, dan is hij heel lang bezig en opeens geeft hij een melding dat er een ongeldige schijf grote is.
Heel vreemd dus, maar goed, ik heb dit herhaald met 5 diskettes maar allemaal hetzelfde probleem.
Weet iemand hier een oplossing voor?