Whois ip nr. :?

Pagina: 1
Acties:

• Appie Heijn
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18:00
Ik heb de volgende vraag: ik ben op dit moment mijn website aan het verplaatsen naar een andere hosting provider. Nou heb ik het volgende probleem.

Als ik op www.nic.nl kijk, dan zie ik dat het internet domein op de nieuwe nameserver en op naam staat van nieuwe hosting provider.

De website is nog steeds te bekijken, dit kan eigenlijk niet toch :? Als ik Tracert mijndomein.nl doe dan kom ik bij een ip adres uit die ik niet thuis kan brengen. Is er een prgramma of website die opzoekt van wie het ip adres is?

44x Trina 330WP @ SMA 10.00; Hitachi Yutaki 5,5KW AIO 280L

• Ye Greate'96
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-08-2021
ja, type het ipadres in je adres balk in van je browser....

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09-08 09:04

Arno

PF5A

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

• Appie Heijn
Ye Greate'96 schreef op 19 december 2002 @ 10:40:
ja, type het ipadres in je adres balk in van je browser....
Heb ik al geprobeerd. Ik ga eerst bovenstaande link proberen :)

• Appie Heijn
Als ik hier de website bezoek dan krijg ik website nog die bij oude hosting provider staat. Als ik thuis ben krijg ik een niet gevonden pagina van de nieuwe hosting provider. De ene DNS heeft um dan kennelijk al goed :)

Verwijderd

Ligt idd aan de dns servers

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

SA -> IT :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Dat komt omdat de SIDN 1x per dag ('s ochtens) een replicatie doet. Bij een verhuizing gaat de domeinnaam de dag na aanvraag over en de volgende dag sochtens pas de replicatie.
Pagina: 1