blokjes kwijt

Pagina: 1
Acties:
  • 105 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Fanaat
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19-08-2022

Fanaat

member of the former TeamBVD

Topicstarter
Ik had meer dan 1000 blocks verstuurt maar vind er in de stats maar 130 terug. Hoe kan dat?

I3 6100, 16 gb Corsair Asus Prime B250 plus, AMD Radeon HD 6800

• JackBol
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

JackBol

Security is not an option!

Ja dat klopt, veel mensen zijn blokjes kwijt, ik en jan zijn er samen 27000 kwijt...

dat komt door een foutje bij de keyproxy's

maar niet getreurd, mar vandaag worden alle buffers nog een keer geflushed, dus hier moeten ze bij zitten...

(Anders heb je de poppen aan het dansen ;))

Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.

• Sequence
  • Laatst online: 27-05-2024

Sequence

Online marketing

een deel van de verloren blokjes kan ook liggen aan het feit dat door sparen (en dus wachten met flushen) dnet een aantal blokjes van je al binnen krijgt uit random draaien van koeien. Zosnel jij ze flusjt tellen de blokjes natuurlijk niet meer mee..

• [eNeRGy]
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 24-04-2025
Dirk-Jan: De buffers worden maandag nog een keer geflushed...

Greetinx [eNeRGy]

• JackBol
  • Niet online

JackBol

Security is not an option!

Das mooi, dan zit er dinsdag misschien wel weer een nummer 1 in, als ik zo hoor dat veel mensen nogal wat blokjes missen...

dit zou dan echt een onverwachte rechtse zijn voor Anand... Die denken dat we voorlopig uitgeflushed zijn...

Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 18:31
Sequence, dat kan niet, omdat de random blokjes uit een aparte keyrange worden gepakt, die niet door distributed wordt uitgegeven. Dus de random blokjes kunnen er niet voor zorgen dat blokjes die bij distributed worden opgehaald tussendoor een keertje random worden gekraakt.
Wat wel kan is dat blokjes na 90 dagen opnieuw worden uitgegeven. Als je dus langer wacht kan het gebeuren dat je blokjes al door iemand anders gekraakt zijn. Andersom kan ook, nl dat je blokjes krijgt die meer als 90 dagen geleden voor het eerst zijn uitgegeven. Als je deze krijgt, maar degene die ze de eerste keer heeft gekregen stuurt ze alsnog in voor jou, tellen ze dus bij hem en niet bij jou.

[removed]

Pagina: 1