Nou heb ik deze draad net doorgespit, maar er mag her en der nog wel wat bijgeschaafd worden.
Tevens ben ik benieuwd wat de modder eters hier vinden van alle "gebruikers ervaringen"
en op welke tag/score deze dienen te worden gezet.
Ik heb het meerendeel (behalve de eerste +/- 5) een 0 gemodereerd meegegeven en sommigen een -1 overbodig (schreeuwerig/flamerig imo)
De gebruikers ervaringen voegen aan de ene kant niks toe aan de discussie, maar aan de andere kant geeft het weer een beeld van hoe de situatie ervaren wordt bij UPC.
Beetje in dubio.
Wel een typisch draadje wat aanzet tot flamen
zie: deze bijvoorbeeld, nou staat deze al op -1, maar dergelijke reacties schoffel ik het liefst onder de zoden.
* Sundead modereerd weer! Whoeih!
Tis weekend:
De modderpoel van Rrrrobin :P ook qua tijdstip (bijna een jaar verschil
) wel toepasselijk.
Tevens ben ik benieuwd wat de modder eters hier vinden van alle "gebruikers ervaringen"
en op welke tag/score deze dienen te worden gezet.
Ik heb het meerendeel (behalve de eerste +/- 5) een 0 gemodereerd meegegeven en sommigen een -1 overbodig (schreeuwerig/flamerig imo)
De gebruikers ervaringen voegen aan de ene kant niks toe aan de discussie, maar aan de andere kant geeft het weer een beeld van hoe de situatie ervaren wordt bij UPC.
Beetje in dubio.
Wel een typisch draadje wat aanzet tot flamen
zie: deze bijvoorbeeld, nou staat deze al op -1, maar dergelijke reacties schoffel ik het liefst onder de zoden.
* Sundead modereerd weer! Whoeih!
Tis weekend:
De modderpoel van Rrrrobin :P ook qua tijdstip (bijna een jaar verschil
[ Voor 6% gewijzigd door Sundead op 19-12-2002 10:17 . Reden: URL vergeten ]