Toon posts:

[WinXP] IExplorer en Explorer fout

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de search reeds gebruikt maar geen informatie gevonden omtrent mijn probleem dus vandaar deze topic.

Ik heb sinds afgelopen maandag een probleem met de iexplorer.exe en explorer.exe. Ik krijg nl beide progjes niet opgestart. XP geeft dan de melding dat ie een foutenrapport naar Microsoft wil versturen. :(

In de veilige modus werken ze nog wel. Ik snap hier niks van. Heb reeds geprobeerd om XP opnieuw te installeren over de oude instal vanuit XP heen maar dat heeft niet gewerkt. Een cleane installatie daarentegen wel weer maar dan heb ik 2x XP op mijn systeem staan en das ook niet echt handig.

Installatie van de SP1 voor XP heeft het probleem ook niet verholpen.

Heeft iemand hier een oplossing voor?

• aardbeix15
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

aardbeix15

100%fruit pers je er niet uit!

kan je de fout niet exacter omschrijven:? Als er een code/getal of een duidelijke omschrijving "blaat is trying to connect tot bla en failed" wordt gegeven kan je het gemakkelijk terug zoeken in de knowledge DB (http://support.microsoft.com/).

Heb je je event-viewer ook al nagekeken?

Anders gewoon ff IE opnieuw downloaden bij MS en dan installen hopen dat het dan is opgelsot.

btw. dit is een SA topic en geen WOS, request je ff een move ajb

[ Voor 18% gewijzigd door aardbeix15 op 19-12-2002 10:18 ]

snel zeggen: 'De koetsier poetst de postkoets met postkoetspoets'
levensmotto: 'vroeg gedaan is lang gerelaxed!'.

Verwijderd

Topicstarter
heb iexplorer reeds opnieuw geinstalleerd maar dat heeft helaas niet geholpen.

Kreeg ook geen foutnummer te zien maar ik zal er vanavond wel ff naar kijken of ie er toch niet eentje geeft.

Kan ik misschien de system32 files van mijn nieuwe xp installatie over de oude installatie heen kopieren? Misschien is dat ene oplossing??