Toon posts:

Reclame op website

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo mede tweakers,

ik was het rond kijken voor reclame op onze website.
Alleen kom ik een hele hoop vage bedrijfjes tegen.

Nu wilde ik vragen of jullie, jullie ervaringen over die bedrijfjes met mij (en andere tweakers) willen delen.
Over of ze te vertrouwen zijn en dergelijke.

(even voor de duidelijkheid, onze website is internetionaal, meeste bedrijfjes in Nederland doen alleen in nederlandse websites)

Alvast bedankt

Verwijderd

Ik heb goede ervaringen met tradedoubler en mbuyu
Tradedoubler heeft een zeer uitgebreid aanbod, ook internationaal. Mbuyu daar verdien ik het meeste, maar die hebben een veel beperkter aanbod.

• RobbertC
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09-08 18:03
Je zoekt dus internationale bedrijven die reclame(banners) voor je kunnen kopen?

Die zijn er genoeg :) Ik weet niet hoe groot je website is, maar als je een beetje grote site hebt met veel bezoekers zijn er grote bekende bedrijven zoals Doubleclick en Burstnet. Met de laatste heb ik als sitepublisher goede ervaringen. De eerste is eigenlijk alleen maar voor echt heel grote websites (zo groot als Tweakers.net zeg maar).

Andere oplossingen, en iets mindereffectief, zijn bedrijven waarbij je een vergoeding krijgt per klik of zelfs per verkocht artikel/abonnnement. Bij dit soort bedrijven kan haast elke site zich aanmelden, om vervolgens advertenties te plaatsen. Een bekende is Commision Junction

Een derde mogelijkheid is om zelf wat websites te benaderen die opereren in jouw doelgroep, met de vraag of ze interesse hebben in adverteren. Op deze manier heb je vaak het voordeel dat je een vast bedrag per maand kan vragen.

Succes :)

[ Voor 3% gewijzigd door RobbertC op 19-12-2002 13:57 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb voor mezelf wel eens bij wat kleinere website aangemeld (die alleen hun banners aanbiedden),
maar daar was iedere keer mijn account verwijderd of leeg, voordat ze moesten betalen

• nikao
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 10-02-2022
netdirect is ook wel ok.. moet je wel redelijk aantal bezoekers trekken