Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Wall PC

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil eigenlijk mijn nieuwe PC in de muur bevestigen (lees aan de muur met een extra multiplex plaat ervoor.) omdat ik altijd ruimte tekort heb in mijn kast, zo kan ik nl. altijd extra apparatuur aansluiten. 8)7

Heeft iemand dit al eens gedaan en enige tips?

Verwijderd

Heb wel pc`s aan touwetjes zien hangen maar aan de muur nog niet! maar dat idee heb ik ook ff gehad!! zei tegen een collega dat ik een houten kast ging bouwen voor mijn pc omdat ik in mijn kamer ruimtegebrek heb! toen begon hij ook te zeggen! doe hem aan de muur , ff over nagedacht maar toch niet gedaan!!!!
Wannee rje hebt hangen PICS!!!!!!! want mischin wil ik het ook nog een keertje doen! lijkt me vetjes!!!!!!

• Scheppie
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 29-11 21:43
Het is waarschijnlijk niet verstandig om je case direct aan de muur te bevestigen. Het materiaal waarvan je case gemaakt is, is hier niet sterk genoeg voor.
Je kunt denk beter een soort van korte boekenplank maken en deze aan de muur bevestigen met metalen beugels

Verwijderd

Topicstarter
Scheppie schreef op 19 December 2002 @ 09:25:
Het is waarschijnlijk niet verstandig om je case direct aan de muur te bevestigen. Het materiaal waarvan je case gemaakt is, is hier niet sterk genoeg voor.
Je kunt denk beter een soort van korte boekenplank maken en deze aan de muur bevestigen met metalen beugels
Wie zei er iets over mijn case aan de muur hangen? Mijn muur wordt de case, tenminste da's de bedoeling.

• Happy-Amd_Freak
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-09-2021
Gaat het dan niet breken of barsten ofzo :? waarchijnlijk zal je er een hele plexikast o.i.d omheen moeten bouwen want anders gaat het denk ik kapot en dat is ook niet de bedoeling ;)

Waarom makkelijk doen als het moeilijk kan?

Verwijderd

Topicstarter
Ik denk dat ik eerst een 20mm multiplex plaat aan de muur bevestig met pluggen, dan heb ik een stevige ondergrond om de rest aan te monteren.

• Silentpuma
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19:21

Silentpuma

To much mind...

(jarig!)
20mm?? Wat wil je er aan hangen, een paar monitoren?? :D
12mm is al zat. Je moet alleen zorgen dat je die plaat goed aan de muur verankert.
En wat ben je er verder mee van plan? Bouw je er zelf nog een 'case' omheen of iets? :?

Use the Search Luke...

Verwijderd

Topicstarter
Eerst niet, tot ik mijn airflow goed heb, dan geregeld zet ik er een plaat (plexiglas)voor en zet ik er een mooie neon-lamp in.

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 19-12-2002 10:06 ]

• mystic
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

mystic

beep beep

dit is al wel eens gedaan, die heeft alles aan een stuk hout geschoefd en toen aan de muur gehangen zonder verdere overkapping !
ik denk dat je hem met search wel kan vinden

One day I will solve my problems with maturity. Today however, it will be Margaritas

Verwijderd

Topicstarter
Al geprobeerd, maar kon niks vinden.
Pagina: 1