DVD speler media markt

Pagina: 1
Acties:
  • 208 views sinds 30-01-2008

• mr_taipan
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-12-2024
Is er iemand die ervaring heeft met de dvdspeler die momenteel bij de media markt in de aanbieding is voor 89 euro.

Deze dus :

Afbeeldingslocatie: http://www.kijkshop.nl/online/images/catalog/KS101360g.gif

Geschikt voor DVD, S-VCD, VCD,Audio CD, MP3, CD-R/RW.
Slimm line model.
Audio uit via: digitale coaxialeuitgang (Dolby Digital / DTS)
en 1xstereo uit met Dolby Prologic.
Video uit via: Scart,
S-video encomposite.
Incl. afstandsbediening.

PS:

Ik heb geen breedbeeld televisie of een goeie versterker dus volgensmij heb ik geen optisch uit nodig of wel?

• MARTIJN_
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 31-01 20:09

MARTIJN_

<<---^|^--->>

Heb je ook een merk en type van de speler.
want dat plaatje is niet echt duidelijk.

PGEQRZEM

• mr_taipan
Het is een hiteker HE-1500
www.hiteker.nl

• roytanck
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 03-02 12:56
HE-1800? Die lijkt er nl. wel erg op en de HE-1500 is niet te vinden op die site. Lijkt me wel een interessant spelertje :)

• jantje112
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-03 17:09
Prima ding.. Speelt mp3's en dvd's prima af.. mijn mening dan..

En het is een cyberhome nogwattes.. :*)

[ Voor 33% gewijzigd door jantje112 op 19-12-2002 10:02 ]

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Nu online

NiGeLaToR

Luister Kophi Podcast!

Geen decoder on board.. jammer hoor ;)

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – Kophi E18 - keuzestress door regeerakkoord, de checklist van links & meer!

• nike
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
maar voor dat geld? moeite waard?

-edit-

• Scarp
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
nigelator schreef op 19 December 2002 @ 10:11:
Geen decoder on board.. jammer hoor ;)
Geen probleem als je dts/dd decoders in je reciever hebt zitten. Bij mijn panasonic dvd speler (met dts en dd decoders) zijn die twee interne decoders nooit gebruikt, altijd doet de reciever het werk.

Voor een goedkoop dvd spelertje of mp3 spelertje bij je stereo is het waarschijnlijk wel een leuk ding.

• nike
  • Niet online
de verleiding is wel groot.
Ik heb namelijk nog geen dvd speler en zo home cinema setje is best wel duur.
Dus voor af en toe een dvdtje lijk het me wel oke, ik ga eens kijken bij mediamarkt of het in het echt ook wat is.

-edit-

• Scarp
  • Niet online
Voor 89 euro kan je natuurlijk geen topkwaliteit verwachten. Dus als je verwachtingen op de prijs zijn aangepast en je heel af en toe eens een dvd'tje speelt op een standaard tv'tje en niet superduur surroundsysteem hebt dan is het wel geinig voor weinig geld :)

• nike
  • Niet online
precies...ik heb dus geen breedbeeld.
Tevens heb ik al 4 speakers hangen in me kamer op een versterker.
Dus mijn tv geluid gaat al over de 4 speakers.
Goedkoop dvd-tje erbij en ik kan weer even vooruit totdat ik wat nieuws koop en alles vervang.
Als ik hem idd gaat halen zal ik hier mijn ervaringen posten, maar eerst effe kijken

-edit-

Verwijderd

Weet iemand hoe het zit met regiovrijmaken van dit apparaat? En of hij RCE-proof is? 8)7

• Scarp
  • Niet online
Op de website van hiteker (www.hiteker.nl):
Q: Is my Hiteker DVD player region free?
A: Yes, your Hiteker DVD player bought in Europe is standard region free! There is no notification about in the users manual, here we talk about standard region 2.
Ook kan je van regiocode veranderen. Kijk ff bij de "helpdesk" sectie van hun website.

[ Voor 18% gewijzigd door Scarp op 19-12-2002 10:56 ]

• mr_taipan
Ik denk dat ik vanmiddag toch maar ff langs de mediamarkt ga.

AL iemand ervaring met het afspelen van SVCD

• helpme
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07:37
aan mr_taipan:
en bevalt ie? want het lijkt wel een interessant dvd-spelertje

• HunterPro
  • Niet online
is best een leuk dingetje, heb er op m'n werk mee staan te spelen O-) :P ;)

iig zeker z'n geld waard :)

[ Voor 8% gewijzigd door HunterPro op 19-12-2002 21:10 ]

• Fireman
  • Laatst online: 21-10-2025

Fireman

We talk about luxury problems

mr_taipan al ervaring met het afspelen van SVCD? en de rest?

Ik heb geen reciever en zo alleen een twee kanaals stereo amp. zit er ook mixed audio op en een aparte sub aan sluiting?

Naim Audio SN2 + NDX + Soup (accuton/Thiel)

• HunterPro
  • Niet online
Fireman schreef op 19 December 2002 @ 21:11:
mr_taipan al ervaring met het afspelen van SVCD? en de rest?

Ik heb geen reciever en zo alleen een twee kanaals stereo amp. zit er ook mixed audio op en een aparte sub aan sluiting?
SVCD speelt ie best aardig, evenals mp3. DVD ziet er ook aardig uit; had alleen geen DTS-decoder in de buurt om 'm in te pluggen. Ik kijk zaterdag wel weer even of ik 'm kan testen :P

• Fireman
  • Laatst online: 21-10-2025

Fireman

We talk about luxury problems

|HunterPro| schreef op 19 December 2002 @ 21:12:
[...]

SVCD speelt ie best aardig, evenals mp3. DVD ziet er ook aardig uit; had alleen geen DTS-decoder in de buurt om 'm in te pluggen. Ik kijk zaterdag wel weer even of ik 'm kan testen :P
maarre dit ->

Naim Audio SN2 + NDX + Soup (accuton/Thiel)

• mr_taipan
helpme schreef op 19 december 2002 @ 21:01:
aan mr_taipan:
en bevalt ie? want het lijkt wel een interessant dvd-spelertje
Hij bevalty KUT. :(

ik had hem gekocht en mee naar huis genomen. allen nog geen tijd om uiyt te pakken want ik moest eerst nog ff werken.

met het idee dat ik allen de zooi ff aan moet sluiten ga ik weer naar huis.
maak ik de doos open, Zit er geen scartkabel bij.

Ik in het manual kijken wat er in de doos hoort te zitten. is het regeltje waar op staat scartkabel vakkundig weg gehaald met prit correctit of iets dergelijks.

Mijn advies. Als je dit aparaat koopt vraag er dan een gratis scartkabel bij want officeel hoort die wel bij dit model te zitten.

Zondag maar weer ff naar de media markt })

• NightOwlNL
  • Laatst online: 03-02 17:50
bij bijna geen enkel apparaat bij de mediamarkt zit een scart kabel,
dit is gedaan zodat er geen twijfel bestaat of de kabel er wel of niet bij zit, en ze je dus een kabel aan kunnen smeren

let wel goed op, de kabel die hangt op de afdeling zelf is de dure, bij de kabelafdeling hangen goedkopere van goeie kwaliteit

nee, ik werk niet bij mediamarkt, maar heb er zelf de vestel dvd 2300 gekocht en toen gevraagt of er een kabel bij zat

• Lex_van_H
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Lex_van_H

Moet ik nu wat bedenken?

MR_WAZOO schreef op 19 december 2002 @ 22:44:
bij bijna geen enkel apparaat bij de mediamarkt zit een scart kabel,
dit is gedaan zodat er geen twijfel bestaat of de kabel er wel of niet bij zit, en ze je dus een kabel aan kunnen smeren
Hmmm, bij mijn 'Scanmagic' speler van wel 99 Euro zat er wel een :P

Weet nog steeds niks.....

• mr_taipan
Ik koop dus geen kabel bij de media markt :P

Verwijderd

ik heb hem gekocht 89 euro + kabel a 9 euro er is ook een kabel voor 7 euroin de aanbieding.
hiteker he-1500
werkt goed pakt tot nu toe alles svcds die ik heb en ook vcd's

Verwijderd

het is mijn 2de dvd speler, deze is voor de slaapkamer :p

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 December 2002 @ 10:47:
Weet iemand hoe het zit met regiovrijmaken van dit apparaat? En of hij RCE-proof is? 8)7
is standaard regiovrij
wat is rce proof?

• silitek
  • Laatst online: 03-03 09:29

silitek

Tubes Only

Heb voor €99 ex....een LG 5353 DVD speler gekocht( was een actie )...met 3movies.
Kwaliteitspul :)
Had eerst z'n mediaprulding..gauw retour gebracht. Koop een merk speler!!!....want al die pruldingen van de media/ALDI/LIDL lopen naar een jaar al in de soep......

Tubes....It's what make music music!

Verwijderd

eey die hiteker verkopen we ook waar ik werk en hij wordt echt heel veel verkocht.
tis echt een goed ding, alles afspeelbaar en regiovrij te maken. ik heb nog nooit klachten ermee gehad. zelf heb ik um ook gekocht en ik moet zeggen, toppie hoor!

• silitek
  • Laatst online: 03-03 09:29

silitek

Tubes Only

je heb um nog geen jaar?...toch?
ken al een paar mensen die na een jaar trubbels kregen...van niet inlezen DVD tot overslaan DISC enz
Verwijderd schreef op 20 December 2002 @ 11:19:
eey die hiteker verkopen we ook waar ik werk en hij wordt echt heel veel verkocht.
tis echt een goed ding, alles afspeelbaar en regiovrij te maken. ik heb nog nooit klachten ermee gehad. zelf heb ik um ook gekocht en ik moet zeggen, toppie hoor!

Tubes....It's what make music music!

• NoBody
  • Laatst online: 12-12-2024

NoBody

www.gentoo.org

ja ik heb deze dvdspeler nu ook en via het "service" menu kan je hem op alle regio's instellen of gewoon op "global" (heb ik dus ff gedaan >:) ) maar ik kon daar helaas niet de optie vinden om Macrovision (de meesten van jullie zullen weten wat het is) uit te schakelen, ik gebruik hem namelijk via de videorecorder omdat de tv zelf alleen maar antenne ingang heeft en dus gaan de meeste dvd's (2 van de 3 getestten) niet helemaal goed (donker/licht geflikker en zo nu en dan springt de videorecorder dan ff op blauw scherm (oftewel geen signaal))...

iemand die toevallig weet hoe ik deze, zonder zo'n modulator ding te kopen, uit kan schakelen misschien? Hij bevalt overigens tot nu toe goed :)

edit:

ik heb wel de link naar de site waar de hack staat om hem regiovrij te maken, maar is het illegaal om die hier te posten :? Modjes reageer aub z.s.m. :)

[ Voor 15% gewijzigd door NoBody op 22-12-2002 00:27 ]

Hoi

Verwijderd

mr_taipan schreef op 19 december 2002 @ 22:36:
[...]

ik had hem gekocht en mee naar huis genomen. allen nog geen tijd om uiyt te pakken want ik moest eerst nog ff werken.

Ik in het manual kijken wat er in de doos hoort te zitten. is het regeltje waar op staat scartkabel vakkundig weg gehaald met prit correctit of iets dergelijks.

Mijn advies. Als je dit aparaat koopt vraag er dan een gratis scartkabel bij want officeel hoort die wel bij dit model te zitten.

Ik wil effe melden dat er geen Scartkabel bij hoort te zitten Alleen Philips en Finlux leveren Scart kabels mee _/-\o_

• Dnc1n
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18-11-2025
mr_taipan schreef op 19 december 2002 @ 22:36:
[...]

dus hij bevalt kut omdat er geen scartkabeltje bij zit |:(
lekker bellangrijk.

Verwijderd

NoBody schreef op 22 december 2002 @ 00:25:
ja ik heb deze dvdspeler nu ook en via het "service" menu kan je hem op alle regio's instellen of gewoon op "global" (heb ik dus ff gedaan >:) ) maar ik kon daar helaas niet de optie vinden om Macrovision (de meesten van jullie zullen weten wat het is) uit te schakelen, ik gebruik hem namelijk via de videorecorder omdat de tv zelf alleen maar antenne ingang heeft en dus gaan de meeste dvd's (2 van de 3 getestten) niet helemaal goed (donker/licht geflikker en zo nu en dan springt de videorecorder dan ff op blauw scherm (oftewel geen signaal))...

iemand die toevallig weet hoe ik deze, zonder zo'n modulator ding te kopen, uit kan schakelen misschien? Hij bevalt overigens tot nu toe goed :)

edit:

ik heb wel de link naar de site waar de hack staat om hem regiovrij te maken, maar is het illegaal om die hier te posten :? Modjes reageer aub z.s.m. :)
Hoe krijg je het voor elkaar om die regio code te veranderen? Ik zie die optie niet in het menu, en regio 1 dvd spuugt ie gewoon weer uit. Niks standaard regio vrij dus.

Wat macrovision betreft; ik heb het bij de oude (bi600E) via een patch gedaan, iso branden en klaar. Of er van de HE1500 al zoiets is weet ik niet.

• HunterPro
  • Niet online
Verwijderd schreef op 24 December 2002 @ 20:34:
[...]
Hoe krijg je het voor elkaar om die regio code te veranderen? Ik zie die optie niet in het menu, en regio 1 dvd spuugt ie gewoon weer uit. Niks standaard regio vrij dus.

Wat macrovision betreft; ik heb het bij de oude (bi600E) via een patch gedaan, iso branden en klaar. Of er van de HE1500 al zoiets is weet ik niet.
Ik ben zaterdag aanstaande weer op de zaak. Heb alleen de CyberHome 302 en 402 staan, maar las hier dat die ook in die Hiteker zit. Het regiovrij maken van DVD-spelers is, mits het gebeurt via de originele afstandsbediening en er dus niet geknutseld wordt met andere 'tools', niet illegaal. Dit omdat je gebruik maakt van ingebouwde routines in de machine die hiervoor zijn gemaakt.

Zal wel de briefjes van de 302 en 402 meenemen en hier posten; morgen en overmorgen zijn we gesloten; vrijdag ben ik vrij :P :)

[edit]
die dingen zijn dus niet regiovrij out-of-the-box; je moet een briefje bij de kassa krijgen met de handelingen die nodig zijn om de machine regiovrij te maken. Als op de schapkaart stond dat-ie regiovrij was en je hebt niks bij de kassa gehad zou ik iig even terug gaan naar de winkel en er om vragen bij de Informatiebalie.

[ Voor 17% gewijzigd door HunterPro op 24-12-2002 23:11 ]

Verwijderd

|HunterPro| schreef op 24 december 2002 @ 23:10:
die dingen zijn dus niet regiovrij out-of-the-box; je moet een briefje bij de kassa krijgen met de handelingen die nodig zijn om de machine regiovrij te maken. Als op de schapkaart stond dat-ie regiovrij was en je hebt niks bij de kassa gehad zou ik iig even terug gaan naar de winkel en er om vragen bij de Informatiebalie.
Grrr...ik wist wel dat die prutsers van de Block niet wisten waar ze 't over hadden...hij zei dat er iets in de doos zou zitten, een code oid..niet dus.

Thanx ieg, kzal ze wel ff bellen...of als iemand anders het weet, gaarne posten :)

Verwijderd

Regiovrij maken van de HE-1500 (ook te lezen op www.hiteker.nl)

Druk op EJECT (rode knop op A.B.), tray is nu open
Toets vervolgens 882918
Je komt nu in het factory menu en je kan hierin de regiocode veranderen. Global betekent vrij (let op, dit kan soms problemen geven met RCE discs, stel voor deze disc gewoon de juiste regiocode in i.p.v. global).
Druk nog een keer op EJECT om uit het menu te komen.

Een nadeel van de speler is dat ie de regioinstelling niet onthoud, nadat je 'm helemaal uitgezet hebt en weer aanzet (dus niet standby).

Oh, en voor zover ik weet, is de Macrovision niet uitschakelbaar :(

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 14-01-2003 15:29 ]

Verwijderd

om naast de PC te zetten en muziek te uploaden naar de PC.
erg handig. _/-\o_

• Painxiom
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-03 13:54
Verwijderd schreef op 14 januari 2003 @ 15:28:
Oh, en voor zover ik weet, is de Macrovision niet uitschakelbaar :(
ik vraag het toch maar even, wat is macrovision??

I'm not a vegitarian because I love animals, I'm a vegitarian because I hate plants! - Jade©

• Raymond
  • Laatst online: 03-03 00:08
Macrovision is een beveiliging die ervoor zorgt dat je video gaat flippen als je de dvd speler op je video aansluit. Google is je vriendje

verder: dit topic is eigenlijk net te oud en achterhaald door het "elcheapo dvd speler topic"

Je kan daar in verder gaan :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.