Toon posts:

Dell kast aansluitingen.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Jooo

ik heb nog een dell atx kassie staan en ook nog wel een moederboardje

wat wil nou t geval, dat dell kassie heb een aparte aansluiting voor de aan uit knopjes en de ledjes etc.. :S (dan bedoel ik aansluiting op t moederboard)

iemand ervaring mee???

• Vinnie
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Kun je eens beschrijven wat voor aansluitingen het zijn dan? Of even wat foto-tjes maken :)

[ Voor 17% gewijzigd door Vinnie op 19-12-2002 01:34 ]

C:\>_

Verwijderd

pas op met dell kasten en atx voedingen... de polen zijn omgedraait en dat kan jeje moederbord kosten! informeer hierover bij de website van de fabrikant

• EHofman
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 10-01 20:59
Is gewoon een printplaatje met knopjes en ledjes, kun je er uit schrtoeven en dan ff kijken waar de print sporen naar toe lopen (naar de draatjes) en dat dan aansluiten op je mobo. Misschien moet je er ff andere stekkertjes aan solderen, maar moet geen probleem zijn. Ook kan het zijn dat de massa van de leds en/of kopjes aan elkaar verbonden zijn, let dan goep op bij het aansluiten op je mobo dat je geen kortsluiting maakt.

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-10-2025
misschien is dit meer iets voor PM :S
en die aansluitingen zijn misschien wel verschillend omdat de een AT is en de ander ATX
iets meer info dus

This message was sent on 100% recyclable electrons.

• Maarten
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op 19 december 2002 @ 01:55:
pas op met dell kasten en atx voedingen... de polen zijn omgedraait en dat kan jeje moederbord kosten! informeer hierover bij de website van de fabrikant
:/ en waar baseer je dat op :?

Ik heb hier een Dell staan, het oude mobo eruit geknikkerd, en er een nieuw mobo ingegooid, (niet van de fabriekant Dell ;)) een Asus bordje, het werkt nog steeds hoor, dus waar je dat vandaan haalt :?

maar topic starter:

- Je hebt het dus over de aanstluitingen op het mobo voor je led's etc. :?

• mlevd
  • Laatst online: 25-04 12:24
AMD_er schreef op 19 December 2002 @ 09:04:
[...]

Ik heb hier een Dell staan, het oude mobo eruit geknikkerd, en er een nieuw mobo ingegooid, (niet van de fabriekant Dell ;)) een Asus bordje, het werkt nog steeds hoor, dus waar je dat vandaan haalt :?

maar topic starter:

Het is idd zo, ik heb zelf ook nog een Dell socket 370 mobo liggen (die ik overigens niet meer gebruik), maar die werkt alleen met de Dell voeding, de setting van de aansluiting is niet standaard.

edit:

o ja ook de power en reset buttons zijn idd niet standaard maar zitten bij elkaar op een stekkerblokje, maar met enig soldeerwerk moet hier wel uit te komen zijn denk ik

[spam]
bordje staat overigens in vraag en aanbod 8)
[/spam]

[ Voor 19% gewijzigd door mlevd op 19-12-2002 09:23 ]

Verwijderd

AMD_er schreef op 19 December 2002 @ 09:04:
[...]

maar topic starter:

Natuurlijk kun je niet alle dell kasten over een kam scheren ;)
Maar ik zeg je, pas op want sommige modellen (optiplex) hebben net een iets andere aansluiting.
Ik heb er twee (Dimension), waarvan er bij 1 ook de voeding af wijkt (amerikaans model)
Google verteld je meer hierover!

• mlevd
  • Laatst online: 25-04 12:24
Verwijderd schreef op 20 May 2003 @ 15:22:
[...]

Natuurlijk kun je niet alle dell kasten over een kam scheren ;)
Maar ik zeg je, pas op want sommige modellen (optiplex) hebben net een iets andere aansluiting.
Ik heb er twee (Dimension), waarvan er bij 1 ook de voeding af wijkt (amerikaans model)
Google verteld je meer hierover!
Heb je wel eens naar die datum gekeken ? :?

Verwijderd

Nee :P

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-08 08:35

Korakal

Up up up!

Even buiten de sterk verlopen datum om ;)
Ik heb ook een 'project bouw een Dell om' gedaan. Zie http://www.vanderhurk.nl/mark/got/case/

Inderdaad ook het frontpanel moeten modden. En als de topicstarter afgelopen december toen ie het topic startte in de search had gekeken was 'ie mijn topic hierover ook tegengekomen ;)
Pagina: 1