Wanneer komt de nieuwe client met de vernieuwde Athlon core?

Pagina: 1
Acties:

• Ricoh
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05-03-2025
nou?
Ik ben er wel benieuwd naar want ik heb nu al 6 Athlons staan grazen, met gem. 2 Mkey/s pff...Dat kan beter !

Weet iemand hier al iets meer van?

Verwijderd

ik ben dus een van die cewle gasten met een athlon. En voor 2 Mkey/s doe ik het niet hoor.....ragge wil ik.....

• Tallguy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Tallguy

There is no place like 127.0.0

En ik ben ook zo'n gave gast met een athlon. En omdat ik het ook niet wilde doen voor 2MKey/s doe ik het nu met 2,4Mkey/s door vrolijk op 790Mhz te lopen.
Da's dus sneller als die beta versie van DNET. Die deed 2,35MKey/s.
Ik denk dat DNET eerst maar moet zorgen dat de nwe core voor de athlon vet over de 3 of 4 mkey/s gaat ;) voordat ze 'm releasen.
Nu hebbie er weinig aan.

specs | 3360wP met SE3000

Verwijderd

Ik ben dus zo'n gave gast met een P166MMX en ik doe het zeker voor 2Mkeys, maar ik zit nu op de 235 dus....

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 28-04 11:46

PcDealer

HP ftw \o/

Nou mijn PII 400 halen gemakkelijk 1.6 Mkeys. Ik snap dan ook niet waarom die Athlons op 2 zitten, moet volgens mij veel hoger zijn/kunnen.

LinkedIn WoT Cash Converter

• NightBird
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13:46

NightBird

DPC-Crew Coding
dat slaat nergens op PCDealer.
Een PII-400 kan geen 16. Mkeys halen, aangezien overal blijkt dat een 550 rond de 1.5 a 1.55 zit. Mn moeder heeft een 466 en die haalt 1.2 Mkeys... jij zou dus iets van 1.1 Mkeys/s moeten halen.

In een vorige thread bleek ook al dat jouw waarde als enige zo extreem hoog was. Ik zou nog maar es een dnetc -bench rc5 doen ofzo.

PS: dit is niet lullig bedoeld ofzo hoor, alleen denk ik dat je je vergist hebt in de waarden. Dat er wellicht 1,160,000 stond en dat je dan 1,600,000 hebt gelezen?

WatHoorJeWaar · Asobakken
Eerdere projecten: Leading Courses · Brandstof-zoeker.nl · Voertuig-zoeker.nl

Verwijderd

He nightBird jij hebt het helemaal goed
[Een pII400 haalt inderdaad 1.1mk/sec
en dat is in 24/7 zo'n 360 per dag!!!] :)
http://teamanandtech.dhs.org/speed.asp
en PcDealer check die url ff
Misschien heb jij een super pII400 maar wij niet. ;) ;) :) no offence

• Ricoh
  • Laatst online: 05-03-2025
Hmmmmmmmmmmz niemand weet het dus...
Jammer, dan komt ie vorlopig dus ook nog niet..

jahe, PcDealer haalt 1,6 mkey, en ik heb een P3-500 en haal 1,35 Mkey, tuurlijk :)

• Orbit
  • Laatst online: 26-05 22:24
euh, mijn athlon 500 haalt 1.55, is dat slecht? moet ik iets anders doen? nogtans is mijn cpu constant 100% loaded, (volgens freemeter)

Verwijderd

M'n Athlon 700 haalt 2,14 Mkey/s dat schiet wel op, Alleen als iemand (net als ik) een mazzeltje heb om een G4 te laten grazen, vooral doen!!! die haalt 3,01 Mkey/s

DPC rulezszszszsz!!!

• RdB_IA
  • Registratie: December 1999
  • Niet online

RdB_IA

42

Orbit, wel een nette waarde hoor. Ik haal met een celeron500@562, als ik niks doe met de pc, soms 1,55 Mkey/sec.

Dus klopt het wel aardig dat jij dat met je athlon500 ook haalt. (ik zit trouwens meestal ietsje eronder hoor, tussen 1,52 en 1,54)
ik ben trouwens ook een van die cewle gasten. Ik heb momenteel 147 blokjes staan, en wil graag in de stats komen op t.net. Hoeveel moet ik er dan ongeveer hebben? :)

(het is me laatst al eens een keer gelukt!)

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 28-04 11:46

PcDealer

HP ftw \o/

147 en dat 20 keer, dan heb je een grote kans.

Over die 1.6 Mkeys/s.
Deze PC:
Type: OptiPlex GX110
Processor: P3,CU,600/133,256K,SKT

Systeem Service Tag: NYB7U
Express Service Code: 40232010

Systeem Verzonden op: 16/2/2000
Deze doet 1.53 Mkeys opnieuw opstarten->test long/short.
Het is wel zo dat wanneer een PC langere tijd staat te grazen dat de keyrate omhoog gaat. Kan na twee uur .4 Mkeys/s hoger zijn.

Ik zal op de andere PC (Compaq DeskPro) eens kijken.

LinkedIn WoT Cash Converter

• DSmarty
  • Niet online
Als je met relatief weinig blokjes per dag toch een keer in de stats wil komen te staan kan je het beste op mijn proxy flushen.
proxy.dsmarty.com doet flushed namelijk alleen op de eerste maandag van elke maand.
Over twee dagen is mijn stats-server ook in de lucht!
Pagina: 1