Ik heb lang geleden (+- 2 jaar) aan mijn ex vriendin webspace gegeven voor haar homepage. dit is de webspace van mijn chelle abbonement. nu besef ik mij (2 jaar later
dat ze het nog steeds gebruikt.
Dus ik heb mijn chello wachtwoord veranderd. ze kan nu dus niet meer editten.
Maar mijn probleem is: ik zie de bestanden die op mijn chello account staan niet.
met ftp clients zie ik alleen mijn root
met FTP dos commando idem
met Iexpolre IDEM.
dus ik zie dus geen 1 file in mijn ftp map die ik van chello heb gekregen.
ik sta dus in de root van de map, en voor de rest kan ik nergens heen. ook niet hand matig.
nu lijkt het dus of de bestanden gewoon weg zijn. maar dat is niet zo, want de site werkt nog en als ik de vrije ruimte opvraag geeft Chello aan:
5,6 MB ingebruik van 10 MB totaal.
ik wil deze ruimte graag zelf gebruiken.
ff alles op een rijtje.
ik heb het wachtwoord veranderd van mijn ftp verbinding voor mijn webspace
ik kan met "cute FTP ( enz) / FTP.exe (dos)/ en Iexplore.exe (internet explore)"
wel verbinding maken met mijn webspace hier kan ik ook schrijven en lezen.
maar ik zie de bestanden die er door mijn ex-vriendin zijn opgezet niet.
ik wil deze backuppen EN verwijderen.
ook handmatig zijn de mappen niet te vinden. terwijl als ik die mappen in HTTP:// aanspreek, ze wel de site weer geven op mijn acount.
Wie kan mij helpen.
Dus ik heb mijn chello wachtwoord veranderd. ze kan nu dus niet meer editten.
Maar mijn probleem is: ik zie de bestanden die op mijn chello account staan niet.
met ftp clients zie ik alleen mijn root
met FTP dos commando idem
met Iexpolre IDEM.
dus ik zie dus geen 1 file in mijn ftp map die ik van chello heb gekregen.
ik sta dus in de root van de map, en voor de rest kan ik nergens heen. ook niet hand matig.
nu lijkt het dus of de bestanden gewoon weg zijn. maar dat is niet zo, want de site werkt nog en als ik de vrije ruimte opvraag geeft Chello aan:
5,6 MB ingebruik van 10 MB totaal.
ik wil deze ruimte graag zelf gebruiken.
ff alles op een rijtje.
ik heb het wachtwoord veranderd van mijn ftp verbinding voor mijn webspace
ik kan met "cute FTP ( enz) / FTP.exe (dos)/ en Iexplore.exe (internet explore)"
wel verbinding maken met mijn webspace hier kan ik ook schrijven en lezen.
maar ik zie de bestanden die er door mijn ex-vriendin zijn opgezet niet.
ik wil deze backuppen EN verwijderen.
ook handmatig zijn de mappen niet te vinden. terwijl als ik die mappen in HTTP:// aanspreek, ze wel de site weer geven op mijn acount.
Wie kan mij helpen.
Righty-dokey matey-bloke flap old salty sea-dog amigo skipjack jockstrap piano-tuner, let's see you balls this one up!