[XP] Clusterball

Pagina: 1
Acties:

• Foxclone
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-04-2024

Foxclone

Een vos verliest wel zijn.....

Topicstarter
Zo dan,

eindelijk heb ik hem dan gekocht.... Clusterball. Mooi spel :9 , alleen ik heb problemen met geluid in dit spel. Over het algemeen is het geluid goed, maar bij de countdown begint het al.... een soort kraak :r achter elk 5,4,3,2,1 nu het spel begonnen is geluid ok alleen als je vaart maakt met dat vliegtuigje dan het geluid wat de wind moet voorstellen komt er heel krakerig uit. Lijkt een beetje op een goedkope geluidsset waar de speakers veel te hard van staan. Alleen het ligt niet aan mijn speakers want het is alleen bij dat aftellen en gedurende het spel als ik vaart maak (dus het hele spel door :+ ). Speaker, koptelefoon, instellingen van soundblaster.... niets helpt. Mijn config zie quote... iemand die hier een antwoord op heeft?

BTW heb nog nooit problemen gehad met geluid in games... en geen andere games die problemen geven alleen dit specifieke spel :(

[ Voor 9% gewijzigd door Foxclone op 18-12-2002 23:16 ]

nVENTIV

Verwijderd

in het spel je sound quality lager zetten?

• Foxclone
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-04-2024

Foxclone

Een vos verliest wel zijn.....

Topicstarter
Als ik hem op 2D zet ipv 3D blijft het gewoon.... lagere kwali kan niet en geluid uitzetten kan niet omdat dat een belangrijk onderdeel is van het spel. Ligt het misschien aan XP? Ik heb dit spel altijd gespeeld onder Win98 toen tie pas uitkwam. Ik weet het echt niet waar het aan kan liggen.... d'r zijn ook geluidsupdate's te vinden op www.clusterball.com allemei geinstalleerd en nog steeds deze problemen :( gek word ik ervan +:

nVENTIV

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
Configuratiescherm > Geluid en audioapparaten > tabblad Audio > onder het stukje 'Afspelen van geluid' op de knop Geavanceerd klikken > Hardwareversnelling een stukje terug doen.

Als dat niet werkt, kan je ook een beetje gaan rommelen met de hardwareversnelling/conversiekwaliteit instellingen, maar meestal werkt het goed als de hardwareversnelling een stapje terug gaat :)