[GF2/Tseng] Dual Monitor, geen divx

Pagina: 1
Acties:

• WhizzCat
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-10-2025

WhizzCat

www.lichtsignaal.nl

Topicstarter
Ik heb dus sinds een uur of twee een dual monitor setup, een Asus GF2MX400 samen met een Tseng ET4000 W32 met 1 mb :D Tis erg lollig, maar het werkt wel op zich.

Probleem: Ik kan dus geen divx'en meer afspelen

Of de divx begint gewoon niet met spelen (WMP), of het gaat helemaal niet goed, beeld ultra traag en kraken enzo, ik heb alle faq's al door gespit, PCI/AGP instellingen in het bios overhoop gehaalt en mun drivers nagelopen, niks geen opties, weet iemand hier wat op?

Sys: XP1900+, 512 DDR en A7V266-E mammaplank

In eerste instantie deed het dual monitor verhaal helemaal niks, toen dus mun primary vga op pci gezet en toen ging het fijn. Maar nu dus geen divx'en meer, ik heb het onder zowel win2k als winxp geprobeerd, maar geen resultaat, niet met ThaPlaya en windows media player, iemand bekend met dit probleem?

edit: wmp zegt dus wel dat ie aan het afspelen is, maar hij doet dus niks, geen beeld, geen geluid, maar het venster neemt schijnbaar wel de goede resolutie aan van de film :?

[ Voor 11% gewijzigd door WhizzCat op 18-12-2002 23:12 ]

Gezocht: netwerkbeheerder
Als je het niet aan een 6-jarige kan uitleggen, snap je er zelf ook niks van! - A. Einstein

• B-lennium
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-07 10:37

B-lennium

Volvo 164 1975!

je kan geen divx afspelen op je ET4000 ,geen directx ondersteuning

aleen als je GF2 op primary staad kun je divx spelen, maar dat werkt dus niet

De snelheid van het geheel word bepaald door de langzaamste schakel

• WhizzCat

WhizzCat

www.lichtsignaal.nl

Topicstarter
B-lennium schreef op 18 December 2002 @ 23:15:
je kan geen divx afspelen op je ET4000 ,geen directx ondersteuning

aleen als je GF2 op primary staad kun je divx spelen, maar dat werkt dus niet
Precies.... mun geforce staat primary in windows, maar daar kan ik dus geen divx op spelen. Ik heb al geprobeerd met UltraMon mijn secondary monitor te disablenen, maar dat zet ook geen zoden aan de dijk, het is denk ik wel iets met primary en secondary, misschien dat windows door het bios in de war is.....?

edit: als ik mijn AGP kaart weer als eerste zet in het bios doet mijn 2e pci kaart het dus niet, maar het probleem blijft

[ Voor 10% gewijzigd door WhizzCat op 18-12-2002 23:47 ]

Als je het niet aan een 6-jarige kan uitleggen, snap je er zelf ook niks van! - A. Einstein

• WhizzCat

WhizzCat

www.lichtsignaal.nl

Topicstarter
*schopje omhoog*

Tijdelijk de kaart er uitgemikt btw, maar ik zou wel graag een oplossing willen hebben, als was het maar, het kan niet, dus koop een nieuwe kaart :)