tv out aanzetten zonder tv .. ?

Pagina: 1
Acties:

• peligro2k
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:49
Heeft iemand enig idee hoe ik mijn tv-out kan inschakelen zonder dat ie aan een tv is aangesloten ?

De tv-out optijs blijven namelijk grijs als ie niet is aangesloten aan een tv :( en ik wil em aan een VCR aansluiten

• posttoast
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23:14
Zodra ie aan je VCR is aangesloten zal ie het wel doen lijkt mij. Ik neem aan dat je videokaart niet het verschil ziet tussen een TV en een VCR.

omniscale.nl

• paknaald
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:57
Lijkt me ook; een tv-out is one-way dus hij zal het niet doorhebben of hij tegen een tv of een vcr aan het babbelen is.

• sPENKMAN
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07-08 09:27
ok meer info...

wat voor videokaart ik neem aan dat je een gforce heb met twin view aangezien dit de meest gang bare is, daarnaast hebben we ook een search functie Zoek en vind en een FAQ over tv-out

bij het tabblad van Nview kan je een vinkje aanzetten bij: Detectie van monitor op de secundaire aansluiting forceren.... dan heb je je zin geloof ik :)

kijk voortaan ff verder dan je neus lang is ;)

Eve char: Warock <TEST>

• peligro2k
ja hij doet het dus niet als de vcr is aangesloten :(

Ik heb een gf4 ti 4200, zit gewoon tv-out op dus dat is het probleem niet, maar ik zoek dus een manier om hem aan te zetten.

• Hertog
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:20

Hertog

Aut bibat, aut abeat

Probeer TVTool eens. Doet hij het daarmee wel?

En weet je zeker dat het aan je tv-out ligt? Ik dacht eerst ook dat mijn tv-out stuk was, tot ik na een paar andere kabels enzo erachter kwam dat de scart-in van mijn tv de schuldige was...

"Pray, v. To ask that the laws of the universe be annulled in behalf of a single petitioner, confessedly unworthy." --Ambrose Bierce, The Devil's Dictionary

Verwijderd

75 Ohm afsluitweerstand op uitgang prikken...?

• peligro2k
Hertog schreef op 19 December 2002 @ 08:42:
Probeer TVTool eens. Doet hij het daarmee wel?

En weet je zeker dat het aan je tv-out ligt? Ik dacht eerst ook dat mijn tv-out stuk was, tot ik na een paar andere kabels enzo erachter kwam dat de scart-in van mijn tv de schuldige was...
ja ik heb in tv-tool gezocht, maar nergens kunnen vinden waar ik de tv-out aan kan zetten. Kan iemand mij dit vertellen ?

• Quitter3
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-02 16:30
Als TVTool opgestart is moet je op de GROENE knop drukken. Dan schakel je over in TV mode.
Maakt niet uit of er een TV aan hangt of niet.

• peligro2k
ja maar ik bedoel dat je de tv-out chip eerst moet activeren, dat lukt me dus niet via windows omdat die optie 'grijs' blijft, maar het schijnt ook in tvtool te kunnen.
Als ik op de groene knop druk krijg ik een zwart beeld
Pagina: 1