" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams
Verwijderd
Was die voeding misschien doorgebrand met die schijf eraan, zodat de een de ander heeft gemold ?
Aangezien ik ook al geen beeld meer krijg als ik alles eraf gehaald heb...
Kan een doorgebrande voeding dan zo makkelijk je hele systeem naar de klote helpen?
Die voeding gaf na " de knal" trouwens een voeding van 10 V af...ook een beetje vreemd?
Maar is het niet vreemd dat wanneer ik allebei de HD's: nieuwe 19G (op master)en oude 3.2G (op slave) in mijn nieuwe systeem heb dat dan beide HD's niet gedetecteerd worden?
" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams
The number of things that Arthur couldn't believe he was seeing was fairly large
Verwijderd
Ik heb het ook een keer in de begin jaren van mijn tweaker kapriolen verkeerd gedaan ....
Had de pin 1 op mijn mobo verkeer ingesteld en bij toeval hem ook op mijn hdd verkeerd gedaan en toen werkte alles netjes.
Ik hdd er een keertje uitgesloopt en terug gehangen met de pin 1 aan de goede kant op mijn hdd en zwart/geen beeld en wel power.
Ik naar een compuzaak met mijn hdd en daar werkte ie wel??!! dus ik pissed zoeken zoeken ende zoeken en ja hoor....
(dus rode ader op pin 1
Verwijderd
Ik denk dat de schijf de voeding heeft opgeblazen dus, niet andersom.....
Verwijderd
Ik kan het weten, ik heb al 3 mooie sleutelhangers, van antiek naar hi-tech
maar hoe kom ik er dan achter of die hd kapot is?