Internet everywhere

Pagina: 1
Acties:

• Beamer
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 05-08 23:32

Beamer

Return of the legend

Topicstarter
KPN heeft past dat kaartje gemaakt (Sierra Wireless AirCard® 750 ) waarmee je nu overal kunt internetten met je laptop zonder extra hulpmiddelen, (zie de link).

link

Ik wilde wel eens weten welke tweakers deze kaart al hebben en hoe die bevalt :?

Tevens de vraag op wat voor manier anderen op de meest vreemden plaatsen toch het internet via hun laptop benaderen.

[ Voor 37% gewijzigd door Beamer op 19-12-2002 20:27 ]

25 jaar "tweaker" weliswaar low profile maar nog steeds geinteresseerd

• PROnline
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-08 10:22
Dat werkt via het zelfde netwerk als I-mode, oftewel niet te betalen.

• Beamer

Beamer

Return of the legend

Topicstarter
Voor privé gebruik waarschijnlijk niet néé maar ik mag aannemen dat er een hoop zijn die werkzaam zijn in de it-buisness en die hebben misschien zo'n ding wel van de zaak :?

• Beamer

Beamer

Return of the legend

Topicstarter
^ het lijkt me sterk dat er geen tweakers zijn die op andere manieren/plaatsen internetten dan via hun lan of via de huistelefoon.

Ik heb zelf nu een kabel van me v66i (motorola) naar me usb poort gekocht zodat ik overal kan internetten, volgens mij is dat alleen "rete" traag en heb ik er nu aal een beetje spijt van, moet hem morgen afhalen :'(

De link werkt weer-

[ Voor 57% gewijzigd door Beamer op 19-12-2002 20:29 ]

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-08 18:57

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Ik zou dolgraag willen zien waar je het over hebt maar je linkje is nogal dood.... Btw... ik heb kabel van @home

• Blacksoul
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-11-2024
Heb die kaart hier liggen, werkt wel prettig moet ik zeggen.....gewoon insteekkaart voor laptop waar je je SIM in plaats...dus geen geklooi met een mobieltje die je met kabel/IR of bluetooth erbij moet leggen.

Ow...en voor de topicstarter...KPN heeft het kaartje niet gemaakt, maar opgenomen in het assortiment... :)

[ Voor 21% gewijzigd door Blacksoul op 19-12-2002 21:13 ]

• Beamer

Beamer

Return of the legend

Topicstarter
Blacksoul schreef op 19 december 2002 @ 21:09:
Heb die kaart hier liggen, werkt wel prettig moet ik zeggen.....gewoon insteekkaart voor laptop waar je je SIM in plaats...dus geen geklooi met een mobieltje die je met kabel/IR of bluetooth erbij moet leggen.

Ow...en voor de topicstarter...KPN heeft het kaartje niet gemaakt, maar opgenomen in het assortiment... :)
Is het een beetje snel dat kaartje, hoeveel KB/s?
Heb je BTW vroeger met bluetooth, kabel gewerkt naar je mobiel en wat voor snelheden haalde je daar mee?

• Blacksoul
  • Laatst online: 18-11-2024
Beamer schreef op 19 december 2002 @ 23:04:
[...]

Is het een beetje snel dat kaartje, hoeveel KB/s?
Heb je BTW vroeger met bluetooth, kabel gewerkt naar je mobiel en wat voor snelheden haalde je daar mee?
Snelheid was redelijk...heb niet op KB/s gelet eigenlijk.

Wat bedoel je met 'vroeger'? De tijd van internetten over GSM? Dus maximaal 9600 baud?
Of internetten over GPRS met mobieltje met kabel/bluetooth?

• MrTinux
  • Laatst online: 23:27

MrTinux

Terug van nooit weggeweest.

Je zou ook eens naar de Nokia d211 kunnen kijken, die biedt ongeveer hetzelfde maar is onafhankelijk van KPN te krijgen en werkt dus met ieder GPRS-netwerk.

Ik heb wel eens via IR op mijn laptop zitten Internetten met een GPRS-verbinding op mijn T68i. Daar haalde ik ongeveer 2,5 kb/sec. Daar kan je dus nét mee surfen.

"Hij doet 't niet" = onvolledige informatie

Verwijderd

Beamer schreef op 19 December 2002 @ 20:24:
^ ................

Ik heb zelf nu een kabel van me v66i (motorola) naar me usb poort gekocht zodat ik overal kan internetten, volgens mij is dat alleen "rete" traag en heb ik er nu aal een beetje spijt van, moet hem morgen afhalen :'(
Deze tijd bedoel ik + inderdaad heb je gewerkt met bluetooth gaat dat veel sneller als die kabel die ik heb besteld, of zeg je van in de praktijk ontlopen elkaar niet veel.

(zit bij iemand anders vandaar andere account)

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 20-12-2002 12:37 ]

Pagina: 1