Help! Foon in het bier!!

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

• itsgreen
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 02-12-2025

itsgreen

Large and in charge

Topicstarter
Mijn nieuwe t600, hij was zo mooi, is net door onverklaarbare redenen uit mijn handen gegleden en in mijn bierglas wat echt recht onder mijn handen stond gevallen :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :(

Hij wil niet meer aan nu!!@#

Wat zijn de overlevings kansen, ik laat em nu helemaal uitdrogen,

ben gelukkig wel allrisk verzekerd met SWAP maar toch!@#

Hij was zo lief :(

[ Voor 3% gewijzigd door itsgreen op 18-12-2002 22:58 ]

• DJSmiley
  • Laatst online: 05-08 16:32
batterij meteen verwijderen, en goed afspoelen.. eerst met een straal kraanwater (= bier + rommel weg) en dan naspoelen met gedestileerd water (gewoon water = kalk/roestvorming)

en dan een paar dagen laten drogen.... en hopen

edit: nat issie toch al, dus extra spoelen is geen slecht idee, anders droogt dat bier op IN je foon, met alle gevolgen/ranzigheid van dien.

[ Voor 27% gewijzigd door DJSmiley op 18-12-2002 23:00 ]

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-08 16:25

Sick Nick

Drop the top!

heb ik ook gehad met m'n alcatel 511 :D Je leent hem even uit om te laten bellen, laat die eikel m head-first in een bierglas vallen. Het bier droop uit de speaker :D

Gewoon uit laten, niet aan proberen te zetten, zoveel mogelijk onderdelen los maken en op de airco leggen. NIET op de verwarming, dan krijg je condens en rommel en gaat ie waarschijnlijk kapot.

Ik heb m 12 uur laten liggen op de airco, weer in elkaar gezet en hij deed het weer prima :)

• itsgreen

itsgreen

Large and in charge

Topicstarter
Hij ligt nu achter op me monitor.... ik hoop :s
anders morgen snel bellen

• Sick Nick

Sick Nick

Drop the top!

achter op je monitor is niet slim, dat is warm en met warmte gaat er water/bier verdampen en dat is dus niet zo lekker voor de elektronica.

• itsgreen

itsgreen

Large and in charge

Topicstarter
w00t hij doet het half..... iig hij gaat aan maar hij piept nog wel raar
ff laten drogen :) verder wiiiii god roelt

• itsgreen

itsgreen

Large and in charge

Topicstarter
Sick Nick schreef op 18 December 2002 @ 23:05:
achter op je monitor is niet slim, dat is warm en met warmte gaat er water/bier verdampen en dat is dus niet zo lekker voor de elektronica.
Mmm vacuum zuigen ofzo is jouw idee?

• Beekforel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19:17

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

Gozer bij mij in de klas had hetzelfde, en had behoorlijk wat drank op.
Toen ie thuis kwam heeft hij de telefoon in de magnetron gedaan (hoe lang enzo weet ik niet), en daarna deed ie het weer !! 8)7

Ik btw dat als je het te lang doet dat er dan rare problemen komen :P

Het is volgens mij wel slecht om em steeds te proberen enzo, gewoon laten drogen (zonder batterij) totdat hij echt droog is, en dan pas proberen lijkt me de beste oplossing.

• reskobon
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 31-07 21:44
Beekforel schreef op 18 December 2002 @ 23:23:
Toen ie thuis kwam heeft hij de telefoon in de magnetron gedaan (hoe lang enzo weet ik niet), en daarna deed ie het weer !! 8)7

Het is volgens mij wel slecht om em steeds te proberen enzo, gewoon laten drogen (zonder batterij) totdat hij echt droog is, en dan pas proberen lijkt me de beste oplossing.
Ik kan me niet voorstellen dat een foon van warmtestralen houdt :)
Staat niet voor niks een waarschuwing op in de trant van niet hogere temps dan 50 graden ofzo.

Leeg

• Sick Nick

Sick Nick

Drop the top!

itsgreen schreef op 18 December 2002 @ 23:11:
[...]

Mmm vacuum zuigen ofzo is jouw idee?
Nee, op de airco leggen is mijn idee en anders gewoon op een tafel leggen en gewoon laten drogen.

• -Marjo-
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

-Marjo-

Say it out loud!!!

itsgreen schreef op 18 december 2002 @ 23:04:
Hij ligt nu achter op me monitor.... ik hoop :s
anders morgen snel bellen
Waarmee??? ;)

Jij kan nog geen gebakken ei koken...

• Glacier
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
met de telefoon van een vriend...onder het genot van een glas bier 8)7

Edit : Uche, ik dacht ff dat dit de HK was |:(

Serieuze reply volgt nu :P

Echt niet meer proberen of ie het doet, dat is (geput uit ervaring vrienden) echt niet slim om te doen....

Sterkte met je phoon..

[ Voor 36% gewijzigd door Glacier op 18-12-2002 23:39 ]

Verwijderd

Beekforel schreef op 18 December 2002 @ 23:23:

Yeah right! Dat lijkt me nu dus GEEN oplossing! Probeer voor de aardigheid ns een ceedeetje in de microwave, dan zie je hoe dat samen gaat, 'metaal' en de magnetron!

• R4NCOR
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-07 15:16

R4NCOR

eigenlijk gewoon Niels

Beekforel schreef op 18 december 2002 @ 23:23:

Freakstar! :)

Herkenbaar verhaal :) Kameraad van mij had op een stonede zaterdagmiddag z'n phone in het water laten vallen, daarna ook gewoon in de magnetron gepleurd :D (Ik had echt zoiets van WTF? :D)

Maar goed, hij deed het weer perfect :) (Totdat ie gejat werdt :P)

• itsgreen

itsgreen

Large and in charge

Topicstarter
Sick Nick schreef op 18 December 2002 @ 23:30:
[...]

Nee, op de airco leggen is mijn idee en anders gewoon op een tafel leggen en gewoon laten drogen.
Wat is het verschil dan ik zie het verschil niet, verdampen is verdampen toch?

• FreakNL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 00:35

FreakNL

Well do ya punk?

R4NCOR schreef op 18 december 2002 @ 23:44:
[...]

.. (Totdat ie gejat werdt :P)
Waarschijnlijk deeddie het toen nog steeds hoor :+

Verwijderd

Ik had laatst ook zo'n ongelukje maar dan in de sinas hij deed het die avond niet meer s'ochtens weer wel maar na verloop van tijd gingen van me 6510 steeds minder knopjes het doen en dat is best lastig met het smsen. Nu heb ik sinds maandag een nieuwe van de verzekering.

Ik had de foon nog maar één dag dus ik baalde behoorlijk. Maar hij hebben hem afgespoel en met de föhn erop gezeten.

Verwijderd

Ach bier is nog netjes ik heb die van mij een keer tijdens het kotsen in zon lange pisbak laten vallen :r

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 00:40

JB

Cédric roelt!

Verwijderd schreef op 19 December 2002 @ 08:55:
Ach bier is nog netjes ik heb die van mij een keer tijdens het kotsen in zon lange pisbak laten vallen :r
Moet je ook niet zoveel zuipen!

Aan topicstarter: Keb vaker verhalen gehoord van mensen die hun gsm in iets nats hebben laten ketsen maar na uit elkaar draaien en op laten drogen werkte de gsm meestal weer. Good luck!

[ Voor 29% gewijzigd door JB op 19-12-2002 09:14 ]

Mijn boefje is liev!

• itsgreen

itsgreen

Large and in charge

Topicstarter
Mja hij gaat niet echt chill meer aan enzo, dus ik heb de verzekering maar gebeld :) God bless all risk :) krijg asap een nieuwe foon als ze die binnen hebben :)

Verwijderd

foon in het bier en nu heb je
bier in je foon

Verwijderd

Wat is een R310s toch makkelijk... Ff onder de kraan afspoelen (anders plakt ie zo aan je oor), droogschudden en hij gaat weer!! :)

• Nofux
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 08-01 22:27
Wat je moet doen is inderdaad je accu loshalen, daarna moet je heel je telefoon uit elkaar slopen ook je scherm eraf en dan alleen je print zo'n twee a drie dagen in de alcohol leggen. Daarna voorzichtig met een tandenborstel of zo ff de rotzooi eraf halen en dan 2 dagen laten drogen. In elkaar zetten en als er niet veel kortsluiting is ontstaan doet hij het weer perfect.

Greets Nofux

• GGS_VR6
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_VR6

Oranje!

Verwijderd schreef op 19 december 2002 @ 22:45:
Wat is een R310s toch makkelijk... Ff onder de kraan afspoelen (anders plakt ie zo aan je oor), droogschudden en hij gaat weer!! :)
Is dat zo'n foon met zo'n dikke antenne erop?

Jammer van die T600, kga binnenkort ook zo'n 1 aanschaffen :)

Lekker klein

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

• maartena
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09-2025
Waarom halen we vreselijk oude topics op? De beste jongen heeft allang een nieuwe foon van de verzekering..... sluit deze handel maar :)

"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik

• Xandrios
  • Laatst online: 20:24
Er zijn al heel wat mensen zo 'handig' geweest om dit te laten gebeuren. Oftewel: zie de search voor mogelijke oplossingen :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.