Engelse uitleg voor nieuwe leden

Pagina: 1
Acties:

• Diadem
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 31-05-2023
Op tweakers.net staat een heel mooi verhaal over hoe je lid wordt enzo. Maar dat is allemaal in het nederlands.
Is het niet leuk om ook een Engelse versie te maken van dit verhaal, en die als link neer te zetten op oa de dnet homepage? (naast de nederlandse link, die behouden moet blijven vanzelfsprekend)

Ik kwam op dit idee toen ik Wildhagen's signature zag op het Anandtech forum. Hij geeft wel heel leuk een link naar uitleg over DPC, maar die gasten op Anandtech kunnen dat helemaal niet lezen!

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life - Terry Pratchett

Verwijderd

1) Er zitten ook Nederlanders op TA, daarom geeft hij die link. (denk ik)

2) Dutch Power cows - zou je toch verwachten dat ze Nederlands kunnen lezen >:)

Niet om je idee af te kraken, maar het lijkt mij onnodig.

Keep up the good thinking!

• Chaos
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Maar als iemand zin heeft om een mooi engels verhaaltje te schrijven voor dpc.tweakers.org, stuur maar op ( <A HREF="mailto:eric@tcw.cx">eric@tcw.cx</A> )

• Diadem
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 31-05-2023
Kijk, ik snap ook wel dat je een beetje lame moet zijn om als engelssprekend iemand lid te worden van de Dutch Power Cows. Maar als mensen nouw zo nodig lid willen worden van een team dat hoog staat (er zijn mensen die dat willen namelijk), waarom geven we ze dan niet de kans om dat te doen?

Ik heb er geen bezwaar tegen als er ook andere nationaliteiten lid worden. Of moet dit team exclusief Nederlands blijven?

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life - Terry Pratchett