Toon posts:

Celeron Reboot :(

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als ik m'n Dual celeron 500 overclock gaat ie als ik hoger dan 566 doe rebooten :( Bijv. als ie op 2x600 draait. Is hiet wat aan te doen? De temp. is niet echt hoog op 2x566 ongeveer 36 graden.

Systeem:
Dual Celeron 500
Abit BP6 Dual celeron mobo
Viper V770 TNT2
128MB RAM (2x64)
Miro tv kaart
Netwerkkaartje
Aopen bigtower 300watt

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:51

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Als de temp nog zo laag is vraag ik me af wat de voltage is. Probeer die anders wat op te schroeven- kan wonderen doen. Maar vergeet niet dat latere Mendocino's sowieso niet al te ver geclocked kunnen worden. Het zou me verbazen als je boven de 600 uitkomt.

Oslik, blyat! Oslik!

• Dualdude
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-06 23:18
En je BX chippie wal wel erg op z'n flikker krijgen, ABIT doet er geen pasta tussen en geen fan op, en dat terwijl hij met twee procs heter wordt dan met een. En als je dan gaat OC'en wordt hij nog heter, en dat vind hij niet fijn.

• Lord-M
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-07 20:42
Het kan natuurlijk ook gewoon betekenen dat de cpu's het niet aankunnen...

Mijn oude celly 466 starte ook windows niet meer op als ie sneller dan 583 liep, en veel warmer dan 50 graden werd ie dan niet...

Verwijderd

Topicstarter
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 08 november 2000 20:34 schreef dion_b het volgende:
Als de temp nog zo laag is vraag ik me af wat de voltage is. Probeer die anders wat op te schroeven- kan wonderen doen. Maar vergeet niet dat latere Mendocino's sowieso niet al te ver geclocked kunnen worden. Het zou me verbazen als je boven de 600 uitkomt.[/quote]2.3v