Ik heb sinds zaterdag een Sharp GX10 met vodafone Live, nu is mijn batterij elke dag leeg. Wat is jullie ervaring hiermee?
owwwhhh, 1.5 uur maar....
IMHO is dat best veel, genoeg om flink wat data te versturen of ontvangen. Zeker zo'n kleurenschermpje verbruikt al wat, laat staan als je nog eens aktief ermee bezig bent.....
IMHO is dat best veel, genoeg om flink wat data te versturen of ontvangen. Zeker zo'n kleurenschermpje verbruikt al wat, laat staan als je nog eens aktief ermee bezig bent.....
In het begin was ie iedere dag wel minstens een streepje kwijt bij mij, dus eigenlijk laad ik hem sindsdien gewoon iedere nacht op.
Laatste tijd merk ik dat ik er wel 2 dagen mee kan doen, maar het blijft wel zo dat het ding stroom vreet (maarja kleurenschermpje, games, foto's maken, bellen kost allemaal energie)
Laatste tijd merk ik dat ik er wel 2 dagen mee kan doen, maar het blijft wel zo dat het ding stroom vreet (maarja kleurenschermpje, games, foto's maken, bellen kost allemaal energie)
* Red doet ongeveer 3 dagen met zijn batterij, maar ligt er ook aan of ik veel aan het liven! of games aan het doen ben....
@ pietervl: Bovendien is het elke nacht opladen van de batterij geen goed idee, wordt 'ie lui van
. Had ik ook met mijn Nokia 3330, die kon op het laatst nog geen dag van de lader af (gewoon standby)
@ pietervl: Bovendien is het elke nacht opladen van de batterij geen goed idee, wordt 'ie lui van
Pagina: 1