Toon posts:

[XBOX] Unreal Championship last van lags?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik vind Unreal Championship op de Xbox een beetje schokkerig... als het allemaal een beetje drukjes wordt is het net of kan ie het niet "aan".

Beetje irritant... is dit wat meer mensen is opgevallen ?

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:54
Bedoel je online? (Kan de Xbox al online? :P)
En hoe druk is druk? De één vindt 4 man al druk en de andere 16 :)
Unreal Championship is ook wel erg zwaar en misschien ietsje te zwaar voor de Xbox, waardoor het dus ietwat kan gaan laggen. Zolang het niet te erg is (onspeelbaar) zou ik me nergens druk over maken :)

The devil is in the details.

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:24
denk dat ie eerder een flinke fps-drop bedoeld,
gok ik zo ;)

Verwijderd

je kan wel online, via GamSpy Tunnel 8)

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-02 11:25

Bosmonster

*zucht*

MaRc0 schreef op 18 December 2002 @ 21:27:
Bedoel je online? (Kan de Xbox al online? :P)
En hoe druk is druk? De één vindt 4 man al druk en de andere 16 :)
Unreal Championship is ook wel erg zwaar en misschien ietsje te zwaar voor de Xbox, waardoor het dus ietwat kan gaan laggen. Zolang het niet te erg is (onspeelbaar) zou ik me nergens druk over maken :)

FPS op een console is volgens mij altijd onspeelbaar.. Raak toch niks met een joypad... (het haalde het plezier er behoorlijk rap vanaf voor mij in ieder geval)..

Maar een drop in framerate is niet echt lekker, zeker als je niet het detail even wat lager kan zetten ofzo...

Verwijderd

Topicstarter
Niet online of weet ik veel wat, gewoon single player en dan last van framedrops

is er nou niemand die het spel zelf heeft ?

• Piggen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 23:25

Piggen

Lekker bakkie

Die framedrops heeft iedereen bij UC. Jammer dat ze niet nog even de tijd hadden genomen om dat op te lossen.

Verwijderd

lagere frame rate is vooral in de wat grotere levels. Maar de snelheid gaat ook weer niet dramatisch omlaag.
Pagina: 1