King for a day,... fool for a lifetime.
Controleer poort 110 eens? Firewall die protesteert misschien?
Bij mail.chello.nl moet dat niet pop2.arnhem.chello.nl zijn
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Ja, in een heel ver verleden. Tegenwoordig is het mail.chello.nl wat dan automatisch naar de juiste mailserver (hoort) te gaan..GGS_VR6 schreef op 18 December 2002 @ 21:25:
Bij mail.chello.nl moet dat niet pop2.arnhem.chello.nl zijn
Maar goed, dat zou dan 1 account zijn en 't is hier bij alle popboxen.
maw: Poort 110 is dicht (firewall/whatever) of toevallig norton antivirus mailscan (Die kut vaak ook met poort 110)
Hmm, die ik net noemde gebruik ik ook nog steeds en verder geen problemen meeDJSmiley schreef op 18 december 2002 @ 21:29:
[...]
Ja, in een heel ver verleden. Tegenwoordig is het mail.chello.nl wat dan automatisch naar de juiste mailserver (hoort) te gaan..
maw: Poort 110 is dicht (firewall/whatever) of toevallig norton antivirus mailscan (Die kut vaak ook met poort 110)
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
xp firewall staat uit.. echter norton virusscan staat aan..DJSmiley schreef op 18 december 2002 @ 21:29:
[...]
Ja, in een heel ver verleden. Tegenwoordig is het mail.chello.nl wat dan automatisch naar de juiste mailserver (hoort) te gaan..
zal eens kijken of ik wat kan verhelpen.. enig idee hoe ik hier uit kan komen zonder norton antivirus eraf te knikkeren
King for a day,... fool for a lifetime.
Pagina: 1