De muziek voor need for speed wordt een beetje eentonig. Nou heb ik ergens gelezen dat er een progje voor is die je eigen muziek omzet naar correcte formaat en dan afspeelt in spel, maar ik kan dat topic niet meer vinden.
Als je nou een Xbox had gehad, was het geen probleem geweest. Daar kun je gewoon je eigen playlist invoeren.
Jij hebt het waarschijnlijk over de PC versie, maar daar weet ik niet van het bestaan van dat programma af.
Jij hebt het waarschijnlijk over de PC versie, maar daar weet ik niet van het bestaan van dat programma af.
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Ik denk dat het voor de pc een stuk makkelijker is om andere liedjes er in te doen dan voor de Xbox versie hoorAudiRS4 schreef op 18 December 2002 @ 21:30:
Als je nou een Xbox had gehad, was het geen probleem geweest. Daar kun je gewoon je eigen playlist invoeren.
Kijk anders eens in de NFS map rond, misschien staan er ergens mp3tjes en kan je je eigen muziek erbij zetten
The devil is in the details.
Dit topic is gesloten.