Asus I-Panel stotteringen.

Pagina: 1
Acties:

• MortalPiso
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:46
Ja, ik heb ok zo'n fijne I-panel met gestotter. Ik weet dat je hem kan modden, maar heb ik geen zin in. Ik heb in een ander draadje gelezen dat je ipv een I-Panel basic met ovaale knopjes ook een I-Panel bestaat met driehoekkige knoppen. Dus ik even checken in de Pricewatch, zie ik tot m'n verbasing 3 I-Panels. Maar welke van de 3 heeft geen last van die stotter problemen? De Basic, Probe, of Deluxe? Ik gebruik een A7A266 moederbord, dus moet ook nog eens compatible zijn _/-\o_

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10-08 01:26
in princiepe hebben alle ipenals er last van. Maarrrrrrrr, asus heeft bij veel biosjes een optie ingebouwd dat je kan kiezen of die ipenal update of niet, geen update , geen stottering.

Waarom niet modden, kost je en keer een 10 mins, en 20ct aan onderdeeltjes...

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

• wezep
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-06 21:15
Maar als je die update uitzet, wordt dan de info op de ipanel ook niet meer gerefreshed?

• MortalPiso
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:46
Bij mij kun je in de bios de I-Panel update uitzetten. En Ik heb helemaal geen ervaring met solderen of ander electronice gepruts. Dus modden zit er voor mij niet in :(