Ja, ik heb ok zo'n fijne I-panel met gestotter. Ik weet dat je hem kan modden, maar heb ik geen zin in. Ik heb in een ander draadje gelezen dat je ipv een I-Panel basic met ovaale knopjes ook een I-Panel bestaat met driehoekkige knoppen. Dus ik even checken in de Pricewatch, zie ik tot m'n verbasing 3 I-Panels. Maar welke van de 3 heeft geen last van die stotter problemen? De Basic, Probe, of Deluxe? Ik gebruik een A7A266 moederbord, dus moet ook nog eens compatible zijn
in princiepe hebben alle ipenals er last van. Maarrrrrrrr, asus heeft bij veel biosjes een optie ingebouwd dat je kan kiezen of die ipenal update of niet, geen update , geen stottering.
Waarom niet modden, kost je en keer een 10 mins, en 20ct aan onderdeeltjes...
Waarom niet modden, kost je en keer een 10 mins, en 20ct aan onderdeeltjes...
Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.
Maar als je die update uitzet, wordt dan de info op de ipanel ook niet meer gerefreshed?
Bij mij kun je in de bios de I-Panel update uitzetten. En Ik heb helemaal geen ervaring met solderen of ander electronice gepruts. Dus modden zit er voor mij niet in