Opgeilertje voor de Rheobus:

Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Is incl invertor. valt te lezen op www.powerparts.nl !!ND schreef op 30 December 2002 @ 18:31:
Erms, de Bitspower CCFL's worden toch geleverd met invertor?![]()
Kzit te twijfelen of ik wel of niet een CCFL haal, ik heb dus straks2 blauw- en 1 groen- lichtgevende fans, en nu vraag ik me af als ik een blauwe CCFL neem of die casefans dan nog wel goed te zien zijn?........
Dat hadden de goeien al begrepen, chique dingetje zo! Nu nog een 5,25" metVerwijderd schreef op 31 december 2002 @ 01:51:
Opgeilertje voor de Rheobus:
[meerdere afbeeldingen]
[ Voor 0% gewijzigd door jazz op 31-12-2002 04:59 . Reden: pfff niemand wakker?? ]
Zou misschien wel kunnen. Ze hebben het er ook over gehad om andere knoppen erop te zetten. ivm het deurtje van een chieftec.jazz schreef op 31 December 2002 @ 04:37:
heej ik heb een vraagje, aangezien ik een kast met verticale schuifdeur heb, is die (zwarte) rheobus ook gewoon wat verder in te bouwen?
Gelukkig, hoef ik ook niet meer te klootjannessen met diestekkertjes! Nu is het gewoon knippen, strippen, klaar.Verwijderd schreef op 31 December 2002 @ 02:12:
mensen ff opletten de rheobussne uit deze IA hebben geen 3pins aansluitingen maar een blokej kroonsteentjes waar je ej draadje in vast kan zetten.
[afbeelding]
dat is mooi, maar waar staan ze?Verwijderd schreef op 31 December 2002 @ 02:42:
Heb op verzoek nog wat leuks toegevoegd
http://www.laupro.nl/ia/p.asp?id=858
rubbere trillingsdempertjes
http://www.laupro.nl/ia/ia.asp?id=169&p=pl&g=10Vaagie schreef op 31 december 2002 @ 11:32:
[...]
dat is mooi, maar waar staan ze?
de link werkt wel, maar onder welke catagorie staan ze zodat je ze kan bestellen?
of kijk ik er nou zo erg overheen?
Verwijderd
In die reviews (MODTHEBOX, Virtual-Hideout) hebben ze 3 pins aansluitingen. Weet je waarom deze uit de IA dat niet hebben? Ik heb nl. liever 3pins aansluitingen, want ik heb allemaal 3 pins coolers. Als ze ook met 3 pins aansluitingen te krijgen zijn, heb ik wel interesse erin.Verwijderd schreef op 31 December 2002 @ 02:12:
mensen ff opletten de rheobussne uit deze IA hebben geen 3pins aansluitingen maar een blokej kroonsteentjes waar je ej draadje in vast kan zetten.
[afbeelding]
Zoiets had ik in gedachte voor het mailtje, dit verstuur ik met een PHP Script, lekker makkelijk.Geachte Dhr/Mvr,
Hierbij wil ik u bedanken voor het meedoen aan mijn inkoopactie.
De 'Geldoverschrijvingsperiode' is van start gegaan, geleve even nog een keer te conteroleren of je een verzendmethode hebt gekozen, zoja dan kan je het geld overmaken.
Het geld moet naar:
Bladiebla Blaaten
Postbank: 11111111
Plaats: Ergens
Met als mededeling het ID dat je op de volgende pagina kan vinden:
http://www.laupro.nl/ia/ia.asp?id=169&p=p
Onderaan staat een ID, dat ID moet je invullen bij het overschrijven.
ID te lang? Zorg zeker voor de volgende:
Het liefste:
code:
1 IA169 D3832 U60 KingOfDos kingofdosATccmod.com
Minimaal:
code:
1 IA169 D3832 U60 KingOfDos
Het geld moet voor 16 Januarie 2003 op mijn rekening staan.
Voor de mensen uit belgie onder ons, ik heb iets geregeld voor jullie.
Jullie kunnen het geld overmaken naar
Bladiebla Blaatenn
Rekening: 111111111
Plaats: Weetikhet
Je moet gewoon de overschrijveings ID meegeven zoals iedereen dat doen moet.
Deze persoon zal het geld dan aan mij overmaken, zorg er dus voor dat je snel bent met overmaken. De belgen onder ons kunnen tot de zelfde datum overmaken aan die persoon, als het geld daar is dan kunnen jullie spullen ook worden besteld.
Vrienderlijke Groeten,
Roel / KingOfDos
Leiding Development Team CrazyCaseMOD.COMmunity
http://www.ccmod.com
Verwijderd
Verwijderd
1 euro meen ik, dat zet ik ook wel in de mail.Verwijderd schreef op 31 December 2002 @ 14:45:
Ik neem aan dat de Belgen ook nog wat extra geld moeten overmaken voor die overschrijving of niet, KOD??
om dat te weten, moet je de hoeveelheden luchtverplaatsing per tijdseenheid tegenover elkaar zetten... de ene 120mm fan is de andere niet, en voor 80mm's geldt dit net zo goedVerwijderd schreef op 31 December 2002 @ 15:52:
Vraag:
Leveren 2 120 x 120 intakefans samen evenveel koeling in de kast als 1 120 x 120 mm en 2 80 x 80 mm fans.
Ik wil namelijk niet al teveel herrie in mijn nieuwe kast maar hij moet wel door en door gekoeld worden omdat de kast gemaakt wordt van mdf en plexiglas....
Heeft iemand advies ?
Zo gezegd, zo gedaan.
Verwijderd
Wie is de persoon voor Belgie?Verwijderd schreef op 31 december 2002 @ 16:23:
[...]
1 euro meen ik, dat zet ik ook wel in de mail.
Dacht ik wel, maar ik las mensen erover of deze invertor in een andere past, dacht breng die mensen ff op de hoogte.....maar wilde dat niet doen met een verkeerd antwoordVerwijderd schreef op 31 December 2002 @ 02:45:
[...]
Is incl invertor. valt te lezen op www.powerparts.nl !!
To be, or not to be a FRUITVLIEG!??
Wist ik van te voren dat het VEEL werk zou worden, tja dat heb je wel eens
Psychodweep, uit de inkoopactie van Raamrubber
[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 31-12-2002 16:54 ]
Twee verschillende mensen laten dus twee verschillende uitgangen zien... Wie moeten we "geloven"?Verwijderd schreef op 31 December 2002 @ 02:12:
[afbeelding]
Verwijderd
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 31-12-2002 17:52 ]
nitraat dus, hij levert ze, alleen ik had _ergens_ opgeilfoto's gevondenge-flopt schreef op 31 december 2002 @ 17:09:
[...]
[...]
Twee verschillende mensen laten dus twee verschillende uitgangen zien... Wie moeten we "geloven"?
Dan nog een vraagje, ik heb ook die baybus in bestelling staan, maar past deze nu wel of niet goed in een chieftec, dus kan het deurtje nog dicht?
[ Voor 9% gewijzigd door ge-flopt op 31-12-2002 19:42 ]
http://laupro.nl/ia/p.asp?id=715ge-flopt schreef op 31 december 2002 @ 19:38:
Is het misschien dan een idee dat ern een verloop stukje geleverd kan worden (via de zelfde inkoop actie, misschien) die je aan gort kunt knippen, zonder de kabel om zeep te hoeven helpen van de fan? dat í.v.m. de kroontjes drive bay.
[ Voor 68% gewijzigd door Syzzer op 31-12-2002 19:44 ]
Dat zou ook goed kunnen, want de reviews die ik had gelezen, gingen over kit #2. Zou nitraat ff kunnen nagaan hoe het nou zit? Het lijkt me namelijk vreemd dat ze speciaal voor deze ia de 3pin aansluitingen hebben vervangenVerwijderd schreef op 31 December 2002 @ 17:52:
Ik dacht toch echt dat het verschil 'kroonsteentje' tegenover 'drie-pin' zat in kit #1 tegenover kit #2
Of ik heb de reviews niet goed begrepen...
[ Voor 30% gewijzigd door Mizitras op 01-01-2003 03:12 ]
"the fucking alpha cpp compiler seems to fuck up the goddam type "LPITEMIDLIST", so to work around the fucking peice of shit compiler we pass the last param as an void *instead of a LPITEMIDLIST"
Verwijderd
Verwijderd
Ja deze inkoop is echt handig en moet vaker gehouden worden..Verwijderd schreef op 01 januari 2003 @ 02:40:
kheb me spulletje besteld, echt dik handig zo een IA.
Khoop dat ik er als het spulletje binnen is alleen maar met lof over kan spreken.
Dit soort acties kunnen er niet genoeg zijn.
Verwijderd
als het mogelijk is graagSyzzer schreef op 31 December 2002 @ 19:03:
Zou er een blauwe 20cm ccfl toegevoegd kunnen worden?
[ Voor 33% gewijzigd door paknaald op 01-01-2003 18:26 . Reden: Hopeloosheid ]
[16:19] <WhizzCat> de zon heeft nog maar 5 miljard jaar te leven naar het schijnt
[16:19] <WhizzCat> dus schiet op met dat protocol Chimera :p
[16:19] <WhizzCat> de zon heeft nog maar 5 miljard jaar te leven naar het schijnt
[16:19] <WhizzCat> dus schiet op met dat protocol Chimera :p
60 verandert in 90 cm bedankt voor de tip...
paknaald schreef op 01 januari 2003 @ 14:53:
Beste KoD/Roel, kun je misschien nog de Enermax EG365P-VE FMA toevoegen? Ik probeer je al enkele dagen via mail en msn te bereiken maar het mag niet baten.... dan maar zo!![]()
Aargh de laatste uren van de IA tikken weg en ik begin enigzins desperate te wordenIk wil zo graag een fluisterstille pc
jaja
Mizitras schreef op 01 januari 2003 @ 02:16:
Iemand een foto soms van zo'n Glowwire in actie ?
De fans, om ff te vergelijken, iemand een idee (searchengine werkt niet) hoeveel dB(A) de Intel P4-koeler zoal is?
Dom vraagje: zo'n floppy connector, hebben die altijd maar twee connectie stukken, dus voor één floppy lezer?
[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 01-01-2003 21:44 ]
Verwijderd
Staan in fans en koelingVaagie schreef op 31 December 2002 @ 11:32:
[...]
dat is mooi, maar waar staan ze?
de link werkt wel, maar onder welke catagorie staan ze zodat je ze kan bestellen?
of kijk ik er nou zo erg overheen?
Verwijderd
dat zijn prioriteiten die je moet stellen he...:)
The more I learn, the less I know, I just realised
Ik heb de Rheobus inmiddels ergens anders gehaald en kan je daarom meedelen dat ie perfect in mijn Chieftec AH-01SL past. Als je de Rheobus bevestigt metge-flopt schreef op 31 December 2002 @ 17:09:
Dan nog een vraagje, ik heb ook die baybus in bestelling staan, maar past deze nu wel of niet goed in een chieftec, dus kan het deurtje nog dicht?
Verwijderd
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 02-01-2003 02:51 ]
Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN
Da's mooi, baybus, here you come...bassio schreef op 02 January 2003 @ 01:48:
[...]
Ik heb de Rheobus inmiddels ergens anders gehaald en kan je daarom meedelen dat ie perfect in mijn Chieftec AH-01SL past. Als je de Rheobus bevestigt met
de sliders waar je ook je cdrom mee vast maakt past ie erg mooi. Enige nadeel is dat het frontje niet precies recht loopt met de frontjes van de cdrom. Hij steekt of net iets uit, of loopt net ietsje naar binnen. Ik vond het echter geen probleem.
En het deurtje kan mooi dicht.
Bij de kit #2 kun je de fans uitschakelen, bij #1 niet.mlevd schreef op 02 January 2003 @ 10:44:
Kan je met die blauwe baybus eigenlijk ook de fans uitschakelen, met die rood/ blauwe kan dat volgens mij wel. Op de site van Sunbeam hebben ze het over de leds die bij de blauwe niet en bij die rood/ blauwe wel uitgeschakeld kunnen worden, maar niet over de fans.
Is dat de zwarte of de zilvere? Volgens mij steken de knopjes van de zwarte nl verder uit, als ik zo eens naar de foto's kijk. Weet iemand of dat deze knopjes niet even groot zijn of dat het gewoon gezichtsbedrog is?bassio schreef op 02 January 2003 @ 01:48:
[...]
Ik heb de Rheobus inmiddels ergens anders gehaald en kan je daarom meedelen dat ie perfect in mijn Chieftec AH-01SL past. Als je de Rheobus bevestigt met
de sliders waar je ook je cdrom mee vast maakt past ie erg mooi. Enige nadeel is dat het frontje niet precies recht loopt met de frontjes van de cdrom. Hij steekt of net iets uit, of loopt net ietsje naar binnen. Ik vond het echter geen probleem.
En het deurtje kan mooi dicht.
Verwijderd
Ik heb de Zilveren. Bij zit de fanbus ietsje meer naar binnen dan de frontjes van de cdrom maar dat is denk ik maar 2-3 mm. Het deurtje gaat zonder moeite dicht.Syzzer schreef op 02 januari 2003 @ 13:32:
[...]
Is dat de zwarte of de zilvere? Volgens mij steken de knopjes van de zwarte nl verder uit, als ik zo eens naar de foto's kijk. Weet iemand of dat deze knopjes niet even groot zijn of dat het gewoon gezichtsbedrog is?
Zet in het mailtje dan ook je woonplaats, de plaats van de bank, wat je op de omschrijving moet zetten (die string van laupro is denk ik goed) etc. etc. dat bespaard dan weer een stuk of 20 posts
AMD PhenomII 955 BE (AM3), Gigabyte Mobo met GPU, 4GB, Nec 4550A DVD+/-R, GlobalWin YCC-61F1 ALU ServerCase, OCZ Modstream 520W, Dell SP2309W
#2 kit heeft leds zie van rood naar blauw springen bij veranderen snelheid(meen ik)Robinski76 schreef op 02 januari 2003 @ 16:45:
ff vraagje over de rheobus. en dan eigenlijk kit #2
hoe zit het nu met die kleuren van die leds??? zitten er gewoon twee blauwe en twee rode op? of zit het anders?
Ik wil nog ff duidelijk weten hoe dit nu zit, want ik vindt het op zich wel handig dat daar die ledjes van uit kunnen. pc staat namelijk op mijn slaapkamer en dan wordt het zo licht als het donker is
AMD PhenomII 955 BE (AM3), Gigabyte Mobo met GPU, 4GB, Nec 4550A DVD+/-R, GlobalWin YCC-61F1 ALU ServerCase, OCZ Modstream 520W, Dell SP2309W
Verwijderd
Dat hoop ik wel, ik heb het ook naar dat nummer overgemaaktFlexx schreef op 02 January 2003 @ 16:11:
Ik heb het geld al over gemaakt op het rekening nummer dat staat op de # Persoonlijk Pagina, ik hoop toch zeker wel dat dat het goede rekening nummer is.
Bestellen tot 9 januarie mogelijk, al dan niet via e-mail nog zaken laten toevoegen maar niet meer via site mogelijkk, of hoe zit het dan?Verwijderd schreef op 19 December 2002 @ 12:00:
Bestellen tot 09-01-2003, vanaf dat moment kan je geld overmaken(daar krijgt iedereen een mailtje voor).
Dan krijgen jullie tot 22-01-2003 de tijd voor.
Dan verwacht ik dat al het geld er is, en komt alles zo snel als mogelijk naar jullie toe
"the fucking alpha cpp compiler seems to fuck up the goddam type "LPITEMIDLIST", so to work around the fucking peice of shit compiler we pass the last param as an void *instead of a LPITEMIDLIST"
Wel CCFL, je ziet de fans nog duidelijk genoeg, heb jij een casemod gezien met die fans en zonder een CCFL? Juist jaND schreef op 02 January 2003 @ 17:44:
* Nd zit nog steeds te twijfelen wel/geen CCFL, is bang dat ie zijn Clear Fans niet meer ziet, heeft nog 40 minuten bedenk tijd
[ Voor 50% gewijzigd door Tentacle1 op 02-01-2003 18:06 ]
[ Voor 90% gewijzigd door Tentacle1 op 02-01-2003 18:05 ]
[ Voor 75% gewijzigd door Syzzer op 02-01-2003 18:29 ]
Verwijderd
Denk ik niet want er staat bij dat hij al sowieso een 3 pin connector heeft.Mizitras schreef op 02 januari 2003 @ 18:26:
gauw quickie, die 80mm gewone fans van 3.6€ dacht ik, is daar een 4->3 pin aftakkabeltje nodig die ook als product erbij staat of niet?
duseuh, die kan ik gewoon op m'n 4-pin molex aansluiten?Syzzer schreef op 02 januari 2003 @ 18:29:
Nee, volgens mij niet
[ Voor 25% gewijzigd door Mizitras op 02-01-2003 18:34 ]
[ Voor 18% gewijzigd door FitNiX op 02-01-2003 18:46 ]
[ Voor 90% gewijzigd door Verwijderd op 02-01-2003 19:14 ]
[ Voor 78% gewijzigd door Zipsop op 02-01-2003 19:41 ]
Verwijderd
OOPSVerwijderd schreef op 02 januari 2003 @ 19:25:
Je bent vergeten te vermelden hoeveel extra de Belgjes precies moeten afdokken voor die overschrijving, KODBlijft dat 1 euro?
sleep: a completely inadequate substitute for caffeine
Tja hellaas was nitraat niet online, dus geen prijzen. Sorry.Falcon schreef op 02 January 2003 @ 19:47:
KingOfDos, ik heb je gisteren een mail gestuurd over 2 producten die je niet op je lijst stonden, maar ik heb geen reactie gehad... ik wou dus wel graag meedoen, hoe zit dat nou?
jah zal idd wel een postbankrekening zijn, als ik bij girotel het rekeningnummer invul komt de naam er automatisch goedbij, en das volgens mij alleen bij postbank rekeningen...knopper schreef op 02 January 2003 @ 20:01:
maar is het nu een postbankrekening? Als ik via internet het geld wil overmaken (rabobank) en ik voer dat rekeningnummer in dan krijg ik de melding dat ik er een "P" voor moet zetten als het een postbankrekening is. Ik kan dan dus niet verder, dus zal het wel....
7 cijfers = giro. gewoon een p ervoor zetten en klaarknopper schreef op 02 januari 2003 @ 20:01:
maar is het nu een postbankrekening? Als ik via internet het geld wil overmaken (rabobank) en ik voer dat rekeningnummer in dan krijg ik de melding dat ik er een "P" voor moet zetten als het een postbankrekening is. Ik kan dan dus niet verder, dus zal het wel....
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq