-=- specs mp3pc -=- specs server -=- specs workstation -=-
Maar we blijven bij de huidige policy:
Omdat longhorn officieel nog niet te verkrijgen is, staan wij vragen daaromtrend ook niet toeHoe zit het nu met ßèta versies van Windows
ßeta versies van Windows worden getest door een selecte groep mensen die door Microsoft worden uitgekozen. Veel mensen proberen een ßeta versie van Windows uit met vaak alle gevolgen van dien. Het is aan te raden om, als je niet goed weet hoe die Windows werkt, een andere Windows uit te zoeken die ook ondersteund kan worden door Microsoft. Om deze reden staan ßeta's niet in bovenstaande lijst.
Ik heb geen problemen als er vragen worden gesteld over Windows XP. Er zijn echter grenzen. Vragen over illegale dingen worden uiteraard niet toegestaan. Verder mogen wij geen support verlenen op interne Microsoft builds (bekende gelekte builds zijn 2458, 2463, 2474, 2481, 2485, 2495, 2498, 2499, 2504 en 2509). Topics hierover gaan op slot. Verdere vragen zijn geen probleem
Hier te vinden
[ Voor 5% gewijzigd door Buzzman op 18-12-2002 21:01 ]
maar ik heb build 3683 is het dan wel goed
[ Voor 2% gewijzigd door PingOvercrash77 op 18-12-2002 21:25 . Reden: ben = heb ]

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Die lijst is 1,5 jaar oud, nog uit mijn modtijdPlague schreef op 18 december 2002 @ 22:24:
idd.. de bovengenoemde build is de bekendste volgens mij![]()
[ Voor 4% gewijzigd door Arno op 18-12-2002 22:38 . Reden: ½ :? ]
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Hoe zit het met speculatie over features van nieuwe builds. Microsoft geeft daar zelf namelijk ook info over.Buzzman schreef op 18 December 2002 @ 21:00:
Het was er even ingeschoten om dit terug te melden naar iedereen, excuus
Maar we blijven bij de huidige policy:
[...]
Omdat longhorn officieel nog niet te verkrijgen is, staan wij vragen daaromtrend ook niet toe
Hier te vinden
* zeikstraal denkt dat men in het topic wel uitgespeculeerd is, maar is toch nieuwsgierig over de policy
Quidquid id est, timeo puellas, et oscula dantes

www.board.iexbeta.com
[ Voor 3% gewijzigd door Bestla op 20-12-2002 10:19 ]
• Waar heb je .... vandaan?
• Kun je me een mailtje sturen?
• Kan ik jou een mailtje sturen?
• etc ...
Dat is één van de dingen die we niet graag zien. Verder is dat spul voor interne testdoeleinden bestemd, en kan het zijn dat we de juridische afdeling van MS op ons dak krijgen als we dat soort zaken toestaan, en je kunt je denk ik wel voorstellen dat we die mensen liever niet zien
btw, je zegt dat de builds geleakt zijn door MS personeel. Wat denk je dat MS zou doen met mensen waarvan ze weten dat die builds leaken?
[ Voor 13% gewijzigd door Renegade op 20-12-2002 12:24 ]
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
Bestla schreef op 20 December 2002 @ 10:17:
Modjes jullie proberen roomser dan de paus te zijn
Goeie morgen, wil je nog in discussie of niet
[nohtml]
Moeten we het daardoor maar toestaan?En LH is geleakt door EIGEN PERSONEEL van MICRO$OFT Dus waar zijn jullie bang voor?
Misschien hebben zij wel een andere policyOp het forum van iexbeta staat het vol over LH en niemand (MODJES) verbied dat.
Die keus is aan jou, niet aan ons.Dus willen jullie dat ik tot 2004 naar iexbeta ga en GoT vergeet,vooral doorgaan zo.
[ Voor 49% gewijzigd door blackd op 20-12-2002 12:28 ]
9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

PingOvercrash schreef op 21 December 2002 @ 00:46:
''Ik'' begrijp jullie wel... ik wil jullie ook niet in de problemen brengen ofzo...maar toch zit ik hier met wat vragen erover
Dan zoek je maar gezellig een ander forum op. Op GoT willen we dit niet. Sim-pel.
Tweakers staan erom bekend dat ze bleeding edge software gebruiken, daar vallen beta's van Windows ook onder. De manier waarop we/ze aan die beta's gekomen zijn mag dan niet geheel legaal zijn, maar wat heeft GoT/t.net daarmee te maken?
Natuurlijk snap ik wel wat jullie bedoelen en ik kan me ook heel goed voorstellen dat jullie 't niet toe willen staan, maar toch denk ik dat 't geen probleem is om die discussies toe te staan. Als er 1 topic is over Longhorn met duidelijke richtlijnen, denk ik niet dat er iemand door geschaadt zal worden (nee, zelfs MS niet
Ik ben zelf trouwens ook in 't bezit van die Longhorn build 3683 (zo moeilijk is het niet om eraan te komen) maar ik draai 'm nieteens meer. Veel te onstabiel. Het zal dan ook maar een kleine groep users zijn die in dat topic zullen discussieren, maar die groep wordt, naarmate Longhorn vordert, steeds groter worden.
Als ie eenmaal beta is zal het toch toegestaan moeten worden, want er zijn dan natuurlijk ook mensen die zich hebben ingeschreven om 'm te testen zonder support (zoals ik nu ook heb met Windows .NET Server 2003). Voor .NET zijn, afaik, topics ook toegestaan.
Misschien zie ik hier wat dingen over het hoofd of maak ik mezelf niet duidelijk genoeg, excuses daarvoor, ik zal de klachten doorsturen naar meneer Alcohol
-- edit:
Ok, er mag dus niet gediscussierd worden over een gelekte alpha.
Maar mag er dan wel over beta's gediscussieerd worden?
[ Voor 7% gewijzigd door rb338 op 21-12-2002 01:00 ]
Dan vraag ik me af waarom dat jij software van MS gebruikt? Stap dan over op LinuxEn LH is geleakt door EIGEN PERSONEEL van MICRO$OFT

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
natuurlijik, maar het gaat hier om software die gewoon altijd illegaal zijn, en dan is het toch logisch dat Tweakers BV er niets mee te maken wilt hebben?Delphi schreef op 21 December 2002 @ 01:20:
Volgens mij worden dat soort topics gesloten omdat het bijna 100 procent zeker is dat de mensen die die beta's hebben hem illegaal hebben gekregen. Software die wel te koop is hebben veel mensen hier vast ook illegaal, maar dat is niet te controleren door de mods.
Als deze ook illegaal gereleased zijn ook jaPeertje schreef op 21 december 2002 @ 10:35:
En hoe zit het dan met topics in spielerij over games die nog niet eens gereleased zijnDie moeten dan imo voortaan ook gesloten worden.
[ Voor 23% gewijzigd door Erkens op 21-12-2002 10:38 ]
Mja goed peertje heeft hier wel gelijk in.Peertje schreef op 21 December 2002 @ 10:35:
En hoe zit het dan met topics in spielerij over games die nog niet eens gereleased zijnDie moeten dan imo voortaan ook gesloten worden.
Over geleakte ut2k3 versies mocht ook een discussie gehouden worden, dus ik zie niet in wat daarmee het verschil is met windows.
Ik denk als je veel en goede sacties zet dat het best mogelijk is om een discussie te hebben.
Natuurlijk is Spielerij niet hetzelfde als WOS, maar toch denk ik wel dat er 1 lijn moet worden getrokken over dit soort dingen.
Peertje schreef op 21 december 2002 @ 10:35:
We hebben geen problemen tegen discussies over het spel, zolang er maar niet om support gevraagd gaat worden. Met andere woorden, praten over hoe mooi/leuk/goed/whatever het spel is mag best, zolang je maar niet gaat vragen hoe je iets aan de praat krijgt. Overigens mogen screenshots van gelekte demo's ook niet, omdat de developers dan meestal mailtjes gaan sturen dat ze juridische stappen gaan ondernemen als ze niet weggehaald worden.
Even kort gezegd: Discussies over het spel mogen, support/screens niet.
There is no magic.
The Will schreef op 21 december 2002 @ 14:14:
Even kort gezegd: Discussies over het spel mogen, support/screens niet.
En in WOS staan wij support dus ook niet toe. Net zoals in de FAQ staat die Buzzman hier aanhaalde. En support is wat de topicstarter (en anderen in dit topic) wilden, en kan dus helaas niet doorgaan.
Die is er dus[Airwolf] schreef op 21 december 2002 @ 12:05:
maar toch denk ik wel dat er 1 lijn moet worden getrokken over dit soort dingen.
9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023