Een icon
dat iemand zelf heeft gemaakt zomaar ongevraagd overnemen vind ik persoonlijk ook niet kunnen nee. Maar dat icon is wel erg veel gebruikt voordat jij het deed
Een icon dat simpelweg is gekopieerd ergens anders vandaan kan je moeilijk van jezelf noemen - maar het is netjes dat je het hebt gevraagd van degene die er mee rondliep op het andere forum.
Voordat ik mod werd heeft hier iemand op GoT een icon, dat ik zelf had gemaakt, overgenomen (tenminste: zelfde plaatje, bestandsnaam en grootte in bytes

).
Wat doe je dan: je stuurt een mailtje/ICQtje/etc met de vraag een andere te nemen of in ieder geval een bedanktje/erkenning te krijgen... Het is in de regel toch iets dat je zelf kan en moet uitzoeken - ook al is het inderdaad lame als je het letterlijk kopieert.
Ik heb nooit antwoord gekregen
en die persoon gebruikt het nog steeds - so what, ik was toch al wel toe aan een nieuwe en werd niet herkend aan dat icon aangezien ik het nog niet zo lang had.
edit:
oh sinds kort blijkbaar niet meer. Misschien kwam 'ie er achter na het eerste slotje dat ik 'm gaf

(grapje)
Als het om iemand gaat die vaak op GoT zit en herkend wordt aan het icon (en dus niet steeds een ander heeft) is het inderdaad IMHO wel erg vervelend. Maar in de meeste gevallen kan je het toch echt wel onder elkaar regelen. Een naam ergens op 1 frame en/of in de eigenschappen van het bestand is wel een goed idee ja, scheelt weer in "bewijsmateriaal"
[
Voor 5% gewijzigd door
F_J_K op 18-12-2002 21:24
]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)