Toon posts:

bannerkillers

Pagina: 1
Acties:

• Exterazzo
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 11:20

Exterazzo

Qeasy

Daar is al zovaaaaaaaaaaak naar gevraagd en nog nooit heeft er iemand iets over gezegd. Dus zal het wel NIET illegaal zijn :)

Audentia

• CubicQ
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 14:21
hmm, da's natuurlijk een non-argument :)

't is gewoon illegaal op dezelfde manier als het unlocken van GSM toestellen illegaal is: je doet iets wat in strijd is met de gebruikersvoorwaarden. Als het perse moet kan ik ook nog wel het stukje opzoeken waarin dat staat, maar dat lijkt me eigenlijk zelfs verspilde tijd.

Verwijderd

Topicstarter
Zo te zien is het niet illegaal, de Adjes doen er geen slotje op, of verwijderen de link niet :?

• Simkin
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-02 14:33

Simkin

Bzzzzz

een programma wat iets weghaald wat is opgelegd is natuurlijk niet illegaal lijkt me, behalve als het gebruik van banners in de overeenkomst staat ;).

is de wapenhandelaar schuldig van een moord of hij/zij die het wapen daarvoor gebruikt?

• Morgoth
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-02 20:36
het is niet illigaal, maar wel inmoreel aangezien bijvoorbeeld femme dan geld misloopt.

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 08 november 2000 23:12 schreef morgoth het volgende:
het is niet illigaal, maar wel inmoreel aangezien bijvoorbeeld femme dan geld misloopt.[/quote]Het gaat hier gewoon over dat namezerobannerding aan de onderkant van je scherm heel irri. Niet over die banner-adds-killers die je in je firewall aan kan zetten. Vind ik ook lame, zou ik zelf nooit gebruiken alleen als ik een extreem trage KCMA verbinding had om wat sneller te surfen.

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09:54

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Ik meen dat NameZero er geen probleem mee zou hebben.
Maar ja, ook maar gehoord :)

GRtZ
Koffie

Tijd voor een nieuwe sig..

• Agent-X
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Dit is weer ultiem gezever. Bah waar let je toch al niet op..mag mn naam wel ? ..staat ergens is een boek.
Pagina: 1