Ik ben verzocht een cd-rom te maken met daarop (verwerkt in een interactieve presentatie):
De opdracht
segment 001
- eerst wat instructievideos afspelen ---AAA---
- videos & foto's door elkaar (afgewisseld dus) tonen ---BBB---
- 4 x een statisch (niet in te vullen) formulier weergeven
- een toets waar bij RANDOM 10 vragen uit database van 50 worden geplukt en wanneer >7 vragen goed --> formuliertjes op scherm invullen --> laten uitprinten
segment 002
10x een filmpje van acht minuten, waarna iedere keer multiple choice vragen volgen
bij iedere tussentoets indien >7 vragen goed een 'positief en ga verder', indien <7 goed 'gebruiker krijgt mondelinge uitleg van instructeur'
>>>> ik krijg video's afgemonteerd en al aangeleverd
>>>> quizes zijn ook standaard aangeleverd
>>>> de materialen bij AAA en BBB zijn variabel per cd-rom
>>>> het worden in totaal 20 tot 30 verschillende cd-roms (alleen logootje en AAA en BBB zijn anders)
Mijn vraag
- Welke software kan ik het beste inzetten om dit zo goed en snel mogelijk te gaan klaarspelen? Moet ik denken aan zoiets als Macromedia Director?
- Hebben jullie nog andere adviezen in deze?
Ik hoor graag jullie reacties
De opdracht
segment 001
- eerst wat instructievideos afspelen ---AAA---
- videos & foto's door elkaar (afgewisseld dus) tonen ---BBB---
- 4 x een statisch (niet in te vullen) formulier weergeven
- een toets waar bij RANDOM 10 vragen uit database van 50 worden geplukt en wanneer >7 vragen goed --> formuliertjes op scherm invullen --> laten uitprinten
segment 002
10x een filmpje van acht minuten, waarna iedere keer multiple choice vragen volgen
bij iedere tussentoets indien >7 vragen goed een 'positief en ga verder', indien <7 goed 'gebruiker krijgt mondelinge uitleg van instructeur'
>>>> ik krijg video's afgemonteerd en al aangeleverd
>>>> quizes zijn ook standaard aangeleverd
>>>> de materialen bij AAA en BBB zijn variabel per cd-rom
>>>> het worden in totaal 20 tot 30 verschillende cd-roms (alleen logootje en AAA en BBB zijn anders)
Mijn vraag
- Welke software kan ik het beste inzetten om dit zo goed en snel mogelijk te gaan klaarspelen? Moet ik denken aan zoiets als Macromedia Director?
- Hebben jullie nog andere adviezen in deze?
Ik hoor graag jullie reacties