1 - Mathematics is the language of nature. 2 - Everything around us can be represented and understood through numbers. 3 - If you graph the numbers of any system, patterns emerge.
Verwijderd
[ Voor 175% gewijzigd door Verwijderd op 18-12-2002 18:22 ]
Domme l*l dan! Neem ik het voor 'm op, blijkt hij het zelf te zijn. Volgens mij is hij dan de enige die kan zeggen hoe het afgelopen is... Of heeft hij toendertijd het hele verhaal verzonnen? Het is nl wel een erg sterk verhaal...
1 - Mathematics is the language of nature. 2 - Everything around us can be represented and understood through numbers. 3 - If you graph the numbers of any system, patterns emerge.
Verwijderd schreef op 18 december 2002 @ 18:18:
De discussie was al weer actief... tot 14 december dan. Na vier dagen + een jaar werd het weer omhoog gekicked door de topicstarter met de mededeling "en we zijn weer een jaar later". Niet echt nuttig dus daarom dicht
Zoals ik begrijp uit de laatste posts wilde de topicstarter melden hoe het verder was, postte het mailtje van het bedrijf en bedacht zich later omdat het toch wel vertrouwelijke informatie bevatte. Hier wou hij later dan wel meer aandacht aan besteden, maar moest even een post in elkaar zetten met de samenvatting. Alleen is die post er nooit gekomen
Hij wil gewoon zeggen dat hij nu een jaar later nog steeds niks gehoord heeft en vraagt nieuw advies.
Zou ik ook doen...
Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO
Ik weet het ook niet meer. Volgens mij had ik als titel: 'misschien toch interessant' of had ik interessant met twee ers?
[ Voor 14% gewijzigd door Galois op 18-12-2002 23:05 ]