• sc5000
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 04-01-2025
Hallo peoples,

Ik zat ns te bladeren door al die topics over de mooie NAPA MCD380, maar ik kan niet echt een antwoord om mn vraag vinden. Misschien kan iemand ff helpen.

Ik heb net zon NAPA MCD380 gekregen via de post ... en nu kan ik em aanzetten via het apparaat zelf ... heel mooi, maar als ik em nou ns in mn broekzak heb, met de key's gelocked ... en dan aanzetten, dan moet ik em dus uit mn broekzak halen, de lock eraf halen, aanzetten, lock terugzetten, en terug doen in mn broekzak .... 8)7

Is er iemand die misschien weet of het ook anders kan, is zo omslachtig zo.... :)

alvast bedankt !!!

• Artcore
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Dat is wel de enige manier ja :/

Met de afstandsbediening kan 'ie niet aangezet worden.

• XoiN
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-10-2024
moet via de speler zelf, helaas :/

/edit: te laat 8)7

[ Voor 27% gewijzigd door XoiN op 18-12-2002 17:26 ]

• sc5000
mmm, vaag, als ik zon dingetje zou programmeren, dan is dat echt het eerste wat toch wel veranderd zou worden .... :P

Verder nog een vraagje ... ik zit net mp3's te proberen, maar hij blijft wel draaien, is dat ook bij jullie zo (als jullie er eentje hebben :) ), of stopt ie daar ???

dat kan ik me namelijk voorstellen, hij stopt het hele nummer in zn esp, en dan stopt ie ... heb je gelijk geen kans meer op storingen :P

• sc5000
Ik zit nu trouwens ook wat zachte nummers te luisteren, maar geheel ruisvrij is die geloof ik ook niet ...

• Artcore
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
:P >:)

Ruisvrij issie zeker niet nee. Hoe harder je hem zet, hoe minder last je ervan hebt 8)7

En bij mij stopt de cd wel met draaien ja, als een nummer geladen is. Bij jou niet begrijp ik? Dat zou wel moeten hoor.

• sc5000
ja, idd, hij doet dat toch wel ... ik was gewoon te snel :) het was wel een lang nummer, dus misschien vandaar ook ...

Nog een vraag ... (ik blijf maar bezig) maar het is altijd leuk om zon dingetje nieuw te krijgen .... ik zag net op een site dat je ook kon doorspoelen, en terugspoelen ... maar ik zie alleen een volgend nummer en vorig nummer knoppie ???

Voor de rest doet ie het prima, geluid is ook OK ... heb er ook mooie sony headset opzitten met bass-boost :)

toch ook maar ff vragen ... is er nog een methode om het beginniveau van het geluid in te stellen ... anders dan de 20 waar die normaal op staat ... das echt way too :o

[ Voor 16% gewijzigd door sc5000 op 18-12-2002 17:38 ]

• schroevendraaier
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 26-02 10:05
vooruit spoelen/achteruit spoelen doe je door de previous/next knop ingedrukt te houden :D ( heb er zelf ook een, ook ruis, maar ach hoor dr niet zo veel van als geluid goed hard gaat :) )

Arrows are made to fly, so are aeros.

Verwijderd

flut speler :P

Verwijderd

hehe weer een..
Ik ben er ook ingetrapt en had er een gekocht een tijdje terug. Iedereen hier op Got dat ie zo fantastisch was.. Ik vind ehm maar :r
Je kan em niet met remote aanzetten, remote lcd heeft geen backlite, je kan niet zien of ie oplaadt en zo klein is ie niet :( Beetje miskoop geweest...

• happy3736
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-12-2024
ja inderdaad een miskoop mijne is al helemaal ral
de lens blijft de hele tijd naar het draai gedeelte gaan
en dan hoor je zo'n tik tik tik geluid
en dan druk ik hem met me vinger goed dan werktie wel
iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?
Pagina: 1