"640K ought to be enough for anybody." - Bill Gates, 1981
Zoals het er staat, dan is er iets kapot... waarschijnlijk wordt er op dat moment allang naar het probleem gekeken. Sorry dat ik zo bot ben, maar moet er werkelijk ELKE keer als er even iets niet goed gaat een draad in lieve adjes? Ik denk dat de heren admins daar behoorlijk genoeg van beginnen te krijgen zo... en een aantal bezoekers wellicht ook wel.
Het zal wel niet, maar het zou maar wel.
Verwijderd
Hij liep net ook weer lekker te beunen (en ik maar hopen dat dat extra geheugen zou helpen)
Het hielp, een beetje. Dat geheugen zat meteen alweer helemaal vol.
Verwijderd
dôh....
Hopelijk wordt het weer verholpen met de komst van artimetus (or however you wanna spell that)
Hopelijk wordt het weer verholpen met de komst van artimetus (or however you wanna spell that)
edit:
wanneer komt 'Artemis' trouwens?
wanneer komt 'Artemis' trouwens?
We waren vanmiddag wat aan het kloten met de keepalivetimeout van apache. Die had tot gevolg dat MySQL boven een max aantal connecties kwam en daar werd MySQL niet blij van.
We proberen nu om 1,5GB voor Artemis te regelen.
We proberen nu om 1,5GB voor Artemis te regelen.
Verwijderd
hmm, als je niet wilt dat mensen het komen vragen moet je het mijns inziens iets duidelijker uitleggen. (heb een tijdje ict helpdesk gedaan, dus ik weet waarover ik praat
). ik neem aan dat je misschien wel een iets serieuzere pagina dan zou kunnen laten verschijnen, of althans een pagina met enige relevante informatie.
Pagina: 1