Ik ben bezig een "slim" zoekprogramma aan het bouwen, heb alleen het volgende probleem:
Ik heb een INI-file die wordt uitgelezen. Aan de hand van de variabelen die daarin staan, voert mijn zoek programma een aantal acties uit.
Stukje uit m'n INI:
Zoals je ziet, geef ik oa een startpath, een diepte, en nog wat dingetjes op.
Nu gaat mijn programma loop-en door de folders net zo diep als ie mag gaan beginnende op het startpath. Daarin vind ie een aantal files mits ze voldoen aan een aantal criteria en die schrijft ie weg naar een txt file. Dat werkt allemaal al perfect
Als zipping op "yes" staat roep ik een exe van winzip aan, die het zaakje inpakt. Vervolgens probeer ik die gecreëerde zip te kopieren naar het destinationpath.
Maar daar krijg ik een * FitNiX "Permission Denied" fout op.
Als ik niet zip, dan probeer ik de gevonden files dmv CopyFile in een loop zelf te kopiëren naar het destinationpath. Ook dan krijg ik dezelfde error.
• De zip of files zijn niet read-only,
• Op het moment dat ik de zip probeer te kopiëren, is ie klaar met inpakken,
• Ik krijg dezelfde foutmelding als ik het niet inpak, maar de files probeer te kopiëren,
• Er is geen ander bestand bezig met de files of met de zip.
Ik heb een INI-file die wordt uitgelezen. Aan de hand van de variabelen die daarin staan, voert mijn zoek programma een aantal acties uit.
Stukje uit m'n INI:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
| [MAIN] startpath=C:\een_geldig_pad\op_mijn_schijf diepte=3 [ACTIONS] zipping=yes action=copy destinationpath=C:\een_ander_geldig_pad\op_mijn_schijf ...knip... |
Zoals je ziet, geef ik oa een startpath, een diepte, en nog wat dingetjes op.
Nu gaat mijn programma loop-en door de folders net zo diep als ie mag gaan beginnende op het startpath. Daarin vind ie een aantal files mits ze voldoen aan een aantal criteria en die schrijft ie weg naar een txt file. Dat werkt allemaal al perfect
Als zipping op "yes" staat roep ik een exe van winzip aan, die het zaakje inpakt. Vervolgens probeer ik die gecreëerde zip te kopieren naar het destinationpath.
Maar daar krijg ik een * FitNiX "Permission Denied" fout op.
Als ik niet zip, dan probeer ik de gevonden files dmv CopyFile in een loop zelf te kopiëren naar het destinationpath. Ook dan krijg ik dezelfde error.
• De zip of files zijn niet read-only,
• Op het moment dat ik de zip probeer te kopiëren, is ie klaar met inpakken,
• Ik krijg dezelfde foutmelding als ik het niet inpak, maar de files probeer te kopiëren,
• Er is geen ander bestand bezig met de files of met de zip.