Hi guys.
Ik heb op mijn systeem een nieuwe logitech mx 500 muisje aangesloten en de nieuwste driver gedownload en geinstalleerd.
Helaas liep de instal van logitech mouseware (mw975enu.exe) vast met een blue screen en mijn pc ging vanzelf uit.
Ik heb mijn pc opnieuwe gestart en in de menu waar je save mode kan kiezen enz de optie gekozen: last good sys configuration blablabla.
Tot mijn grote verbazing doet mijn keyboard het niet meer vanaf de inlog scherm.
Elke toets reageert niet meer.
Keyboard doet het wel buiten winxp.dus voor de inlog scherm(del voor bios,f8 voor boot menu enz)
Ik heb meerdere keyboards getest.
alle usb hardware eruit gehaalt.
normale ps2 muis aangesloten.
safe mode geprobeerd.
maar mijn keyboard doet het echt niet meer in winxp.
wat kan ik doen?
systeem:
abit kt7 mobo
512mb sdram
geforce2mx
cdrom
sblive
Ik heb op mijn systeem een nieuwe logitech mx 500 muisje aangesloten en de nieuwste driver gedownload en geinstalleerd.
Helaas liep de instal van logitech mouseware (mw975enu.exe) vast met een blue screen en mijn pc ging vanzelf uit.
Ik heb mijn pc opnieuwe gestart en in de menu waar je save mode kan kiezen enz de optie gekozen: last good sys configuration blablabla.
Tot mijn grote verbazing doet mijn keyboard het niet meer vanaf de inlog scherm.
Elke toets reageert niet meer.
Keyboard doet het wel buiten winxp.dus voor de inlog scherm(del voor bios,f8 voor boot menu enz)
Ik heb meerdere keyboards getest.
alle usb hardware eruit gehaalt.
normale ps2 muis aangesloten.
safe mode geprobeerd.
maar mijn keyboard doet het echt niet meer in winxp.
wat kan ik doen?
systeem:
abit kt7 mobo
512mb sdram
geforce2mx
cdrom
sblive
Thy will see the light...