Wat op Anandtech te vinden is over DPC:

Pagina: 1
Acties:
  • 111 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• pinball
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

pinball

Electric Monk

En nog een paar hints:

-Laat je niet misleiden door de hoeveelheid DPC'ers daar: het is een ENGELS-talig forum. Nederlands praten wordt als onbeschoft beschouwd.

-Ben voorzichtig met je humor.. amerikanen vinden shit en fuck "_not_ amusing" en blijken in het dagelijks leven geen "film-taal" te praten

-AnandTech gooit -bij slecht gedrag- een ban op hele IP-ranges en domeinnamen. Je kunt het dus verpesten voor iedereen als je je misdraagt.

-DPC heerst!

Aanvullingen zijn welkom :)

Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 28-04 11:46

PcDealer

HP ftw \o/

Topicstarter
Voor de mensen die zich wel gedragen:
Voel je niet aangesproken door de vorige post.
:)

LinkedIn WoT Cash Converter

• pinball
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

pinball

Electric Monk

PCDealer heeft gelijk :)

Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.

• Tuinhark
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 26-05 20:37

Tuinhark

Retro

Wie? Wij? Wij doen nóóóóóóóóit wat verkeerd! ;)

Verwijderd

Euhhhr... naar wat er eerder is gebeurd voel ik me zo verantwoordelijk, maar als die Amerikanen rustig zijn ben ik dat ook

• Diadem
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 31-05-2023

Diadem

fossiel

Toch opmerkelijk dat ze onze posting over dodenherking en bevrijdingsdag zo waarderen. Dat is nog een extra reden om nooit met 4/5 mei te stoppen!

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life - Terry Pratchett

• Flapmo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 26-05 20:59

Flapmo

and back is gigi!

Als er nou es een 3e WO komt (hoop et nie) herdenke we die dan ook met een bevrijdingsflush dan hebbe we meer dagen....

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

Pagina: 1