Xitel Storm Platinum geluidskaart welke drivers onder XP?

Pagina: 1
Acties:

• The Champ
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 27-01-2024
Ik heb dus net een nieuwe computer en draai hier nu windows XP op (voorheen 98SE) en wil mijn geluidskaart van me oude comp gebruiken.
Dit is een Xitel Storm Platinum.
Op de Site http://www.vortexofsound.com/drivers/drivers.htm zie ik dat er geen drivers voor zijn die onder XP werken, das lekker!!!

Ik moet de drivers gebruiken die in XP zelf zitten, staat er.
Ik heb een 4.1 creative boxen erop staan, maar nu doen alleen me voorste boxen het, met andere woorden: 1 uitgang doet het nu ipv van 2

Hoe ga ik dit werkend krijgen en misschien heeft nog iemand zo'n kaart en wel een driver gevonden..

specificatie van de driver die in XP zit:

These drivers support digital audio, DirectSound, DS3D, A3D 3.0, MIDI (via DirectMusic), the wavetable header, the joystick port, and S/PDIF Out.

The drivers do not support EAX, A3D 3.0 reverb, or S/PDIF In.

Ook zonde dus dat er geen EAX nu in zit...

plzzz help

The "real" Champ will always be The Champ

Verwijderd

via windows update updaten... als dat kan...
en in settings=>multimedia=>ergens je hardware settings, kan je waarschijnlijk je plug layout aanpassen, dus van front/line in/mic front/rear/center ofzow maken....
denk ik ;)

• The Champ
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 27-01-2024
Neej zo makkelijk gaat dat helaas niet.......
Iemand anders??

The "real" Champ will always be The Champ

• cvs79
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15:23
Zoek naar Windows 2000 drivers. Die doen het meestal ook onder XP.

Zie anders www.driverguide.com

• scorpionv
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10-08 22:06

scorpionv

This space for rent

Geen Windows2000 drivers gebruiken voor een A3D kaart, werken niet, en zeker niet de Windows Update drivers gebruiken! Die disablen alle hardware acceleratie voor het geluid. Gewoon bij de standaard WinXP drivers blijven. Wel even Vortex Control Panel XP downloaden en installeren. Hier dus!

Fun while it lasted: World Community Grid!