Sinds een paar dagen ondervind ik problemen met deze router. Ik kan steeds een geruime tijd (paar uur) een verbinding hebben, en dan ineens begint het WAN-lampje van de router als een gek te knipperen. Als ik dan naar mijn kabelmodem kijk, dan blijkt dat de router informatie verzendt. Soms blijft het WAN-lampje ook gewoon branden. Als ik probeer de router te pingen (192.168.0.1), dan wordt deze niet gevonden. Als ik de kabels tussen PC en router en tussen laptop en router eruit haal, dan blijft het WAN-lampje van de router knipperen. Doordat de router in deze status springt heb ik dus ook geen internetverbinding meer. Deze komt meestal weer terug wanneer ik de stekker van de router er even uit haal, en er weer in stop. Op het reset-knopje reageert 'ie dan niet! Teken dat de router goed is vastgelopen, lijkt me.
Hebben jullie enig idee wat er aan de hand kan zijn?
Het ligt niet aan ZoneAlarm, want er worden geen verbindingen geblocked wanneer bovenstaande gebeurt. Wanneer ik ZoneAlarm helemaal uitzet dan treedt het probleem ook op. Wanneer ik m'n PC direkt op m'n kabelmodem aansluit blijft de verbinding prima werken.
Hebben jullie enig idee wat er aan de hand kan zijn?
Het ligt niet aan ZoneAlarm, want er worden geen verbindingen geblocked wanneer bovenstaande gebeurt. Wanneer ik ZoneAlarm helemaal uitzet dan treedt het probleem ook op. Wanneer ik m'n PC direkt op m'n kabelmodem aansluit blijft de verbinding prima werken.