Ik vroeg me zelf af, kan de hele db niets eens op cd / dvd geplaats worden, als je dan bij een klant bent zonder internet kun je problemen oplossen! ? domme vraag.. ik denk het wel.. een idee absoluut
Dat worden volgens mij meerdere DVD's, en echt handig lijkt mij het ook niet, je mist links en de info is al snel te oud..
Hoe wou je dan een probleem op gaan lossen? Op CD heb je ook nog steeds geen goede search hoor 
En GoT is trouwens zo'n 10 GB in de database dacht ik. Zou misschien op een DVD passen, maar het is wel erg groot.
En GoT is trouwens zo'n 10 GB in de database dacht ik. Zou misschien op een DVD passen, maar het is wel erg groot.
The devil is in the details.
1CD lijkt me wat weinig.. bovendien moet je dan wel een mysql server + webserver hebben draaien om die database te kunnen benaderen
This message was sent on 100% recyclable electrons.
Verwijderd
Dan moet je de omega search wel meebranden 
Serieus, er zijn meerdere online knowledge bases die tegen betaling ook in de vorm van CD's worden uitgegeven. De vraag is alleen of GoT als discussie forum daar wel voor geschikt is.
Serieus, er zijn meerdere online knowledge bases die tegen betaling ook in de vorm van CD's worden uitgegeven. De vraag is alleen of GoT als discussie forum daar wel voor geschikt is.
Er zijn wel HEEL veel antwoorden op vragen te vindenVerwijderd schreef op 18 december 2002 @ 16:19:
Dan moet je de omega search wel meebranden
maar tzou wel leuk zijn, ja
Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast
Als alle minder nuttige reply's gefilterd kunnen worden heb ik misschien wel intresse in een schijfie 
Maar op internet is tie natuurlijk ook verkrijgbaar en die blijft bovendien actueel en interactief, dus die blijft natuurlijk het beste!
Maar op internet is tie natuurlijk ook verkrijgbaar en die blijft bovendien actueel en interactief, dus die blijft natuurlijk het beste!
Zonder GC, LA, SeM, TFF, TMF, MED, met compressie (~50%, want tekst) zou het wel kunnen. Search is wel een probleempje; je kunt moeilijk de complete SQL engine meeleveren. Maar die performt toch niet; je wilt sowieso een beter maken en die doet 't dan wel goed vanaf DVD.
Man hopes. Genius creates. Ralph Waldo Emerson
Never worry about theory as long as the machinery does what it's supposed to do. R. A. Heinlein
Ach anders laat je explorer toch alles synchroniseren tot 100 pagina's diep 
Maar ik denk dat ze niet echt happig zijn om aan iedereen de database maar ff uit te lenen
Maar ik denk dat ze niet echt happig zijn om aan iedereen de database maar ff uit te lenen
Verwijderd
Begin jij maar alvast met het downloaden van de site
Iets van 100 GB moet voldoende zijn.
Zó groot is GoT ook weer niet hoorVerwijderd schreef op 18 december 2002 @ 16:37:
Begin jij maar alvast met het downloaden van de site![]()
The devil is in the details.
Verwijderd
Gaat om het ideeMaRc0 schreef op 18 December 2002 @ 16:43:
[...]
Zó groot is GoT ook weer niet hoorAls je alle plaatjes enzo die je langs ziet komen natuurlijk wel, maar de database is zo'n 10 GB dacht ik
BreadFan schreef op 18 december 2002 @ 16:26:
Er is ooit zo'n CD-tje gemaakt, Kaj. schijnt er nog 1 te hebben.
Maar da's van lang geleden.
Da's de BC1 cd, ja.
Die bevat alle topics van de eerste 9 maanden van het forum. Overigens zonder databeest; allemaal losse HTML-files en een leuke foto.
En nee, die is niet te koop
[ Voor 5% gewijzigd door Kaj. op 18-12-2002 16:53 ]
XMLBasieP schreef op 18 december 2002 @ 16:18:
1CD lijkt me wat weinig.. bovendien moet je dan wel een mysql server + webserver hebben draaien om die database te kunnen benaderen
Verwijderd
Is dat één CD vol, één CD halfvol, kwartvol, of meerdere CD's?Kaj. schreef op 18 December 2002 @ 16:52:
[...]
Da's de BC1 cd, ja.
Die bevat alle topics van de eerste 9 maanden van het forum. Overigens zonder databeest; allemaal losse HTML-files en een leuke foto.
te leen dan?Kaj. schreef op 18 December 2002 @ 16:52:
[...]
Da's de BC1 cd, ja.
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
Op dit moment komt de backup in Bzip2-vorm op 6 CDs te staan. Kan je nu berekenen hoeveel ruimte het kost om alles uncompressed, searchable e.d. te maken.
Worden de indices ook gebackupped?
Professioneel Hyves-weigeraar
ik zou bestwel de backup-cd van het vroegere ONZIN-FORUM willen hebben...!!!
die rulde echt, nog veel "harder" dan de huiskamer
die oude tweakers (lees: langer dan 2 jaar op GoT) kennen het nog wel
die rulde echt, nog veel "harder" dan de huiskamer
die oude tweakers (lees: langer dan 2 jaar op GoT) kennen het nog wel
Computers ain't that smart, Whatever man built could be taken apart
Pagina: 1