Toon posts:

[XP] pc vast bij divx afspelen

Pagina: 1
Acties:
  • 103 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit met een probleem dat als ik een divx ga kijkuh de film gewoon word gespeeld maar ik nix meer met me pc kan doen alleeen kijkuh dus. Maar ik wil nog ff ondertiteling en zo bij proberen dan dat kan niet. Kan alleen de film afsluiten.
Heb nieuwe detonator, nieuwe codes nix helpt.

mijn systeem
Asus p4b533-e
gf4 ti 4200
1024 mb ddr

Verwijderd

Zou je misschien even de ondertiteling willen aanzetten bij je topic? Dit is zo moeilijk te lezen en te bekijkuhhh :|

Oftewel; probeer eens in normaal nederlands je probleem te posten... ;)

Verwijderd

Topicstarter
wat begrijp je er niet van dan?

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Verwijderd schreef op 18 december 2002 @ 16:18:
Zou je misschien even de ondertiteling willen aanzetten bij je topic? Dit is zo moeilijk te lezen en te bekijkuhhh :|

Oftewel; probeer eens in normaal nederlands je probleem te posten... ;)
Naast dat, dus de interpunctie, hoofdletters enzo, ook wat meer gegevens. Welk programma gebruik je om je films af te spelen, is toch wel iets dat makkelijk is om te weten. En waarom kun je niets meer met je PC doen?

Verwijderd

Topicstarter
ik heb subviewer, radlight, divx pro en powerdvd geprobeerd. DAt met nix mer doen met de pc is dat als ik op ctrl alt del druk er nix gebeurt. maar de film speelt wel

Verwijderd

Gooi anders je reply eerst door word met spellingscontrole :X

Het is o.a. kijken ipv kijkuh, niks ipv nix.... Dat bedoel ik. Dus posten in gewoon nederlands a.u.b. :)

• JEV
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 27-09-2025

JEV

Meer gegevens over je systeem zou ook leuk zijn. :D
Wat voor een processor bijvoorbeeld.

Divx werkt voornamelijk op processor snelheid namelijk.
Hoe hoger de snelheid van je processor hoe beter de divx loopt. :)
Videokaart maakt weinig uit.

There are three kinds of death in this world. There's heart death, there's brain death, and there's being off the network. Guy Almes

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een p4 2,53@3,1 maar hij werkt nu, heb een beetje zittuh klotuh met die progjes en met mijn videokaart en nu werkt alles prima

• Flame17
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07-01 21:01

Flame17

Captur EDC 130

Als dat systeem vastloopt bij een filmpje afspelen,dan kan je er donder opzeggen dat je zelf iets verkeerds hebt gedaan en dus makkelijker is het om eerst een lekker te gaan pielen...de FAQ etc,etc doorlezen.

Mooi zo

Windows11 Enterprise 64 bit@SSDKingston 300, AMD Ryzen 7 5700G, Sapphire RX460 4gb, Corsair DDR4 16 gb.

Verwijderd

1 woord bsplayer!

• Flame17
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07-01 21:01

Flame17

Captur EDC 130

:*) niks meer aan toe te voegen

Windows11 Enterprise 64 bit@SSDKingston 300, AMD Ryzen 7 5700G, Sapphire RX460 4gb, Corsair DDR4 16 gb.

• mistaoutlaw
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18-08 12:18
zoek naar Nimo, een pack van audio en video codecs, misschien dat dat helpt, suc6

I was born intelligent - education ruined me

• MichielioZ
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-05 17:06
Vooral nix aantrekkuh van die posts over het wel of niet goe Nederlands schrijvuh... ;-)
BSplayer is zeker een goed idee, dan inderdaad alle codecs uninstallen en dan zoiets als Nimo Codecpack erop zetten. Moet toch werken...

Iedereen wil terug naar de natuur, maar niemand wil lopend...

Pagina: 1