beeldscherm kapot?

Pagina: 1
Acties:

• Kiezel
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-08 15:48
Hoi,

Ik starte net mijn computer op en nu zit er een vage groene vaas over mijn beeld heen. Weet iemand of dit een probleem is wat vaker gebeurd en hoe het op te lossen? Ik kan het iig niet zomaar bijstellen in mijn monitor en ook nie op mijn video kaart. Zal dus aan de monitor moeten liggen.

-=-

Verwijderd

Is het een oude monitor.Misschien is ie doorgebrand.heb het van de week ook gehad dat mijn beeldscherm kapot is gegaan.

• Alfa Novanta
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23:42

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

Het kan heel goed zijn dat er iets de geest gegeven heeft hoor ..

Je monitor staat niet te dicht in de buurt van speakers of iets dergelijks ?! :?
Is je PC/voedingen/grafische kaart gemod? Kan er ook allemaal weer invloed op hebben ...

Heb je nog garantie?

My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2

• Kiezel
hmm hijs ong 2 jaar oud... merk = onbekend.

-=-

• Kiezel
ing._Buttje schreef op 18 december 2002 @ 15:54:
Het kan heel goed zijn dat er iets de geest gegeven heeft hoor ..

Je monitor staat niet te dicht in de buurt van speakers of iets dergelijks ?! :?
Is je PC/voedingen/grafische kaart gemod? Kan er ook allemaal weer invloed op hebben ...

Heb je nog garantie?
neej de garantie is al verlopen, en beeldscherm heeft het altijd goed gedaan, ook geen last van magnetische storing ofzo.

-=-

• SuperPaddo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
(overleden)
ik denk dat ie gewoon kapot is :P. Of is het een hele oude met een schakelaar om alle kleuren groen (of rood) te maken? Dacht het niet, iiyama heeft wel mooie gevallen.

Grolsch Royce!

Verwijderd

Hier op kantoor heeft iemand dat ook regelmatig wat ik al een paar keer opgelost heb door eens ff flink aan de stekkertjes te morrelen. Ik gok dat het je videokaart connector is... of anders de aansluiting in je monitor.

• bonzz.netninja
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-08 09:29

bonzz.netninja

Niente baffi

ja inderdaad, ik heb het soms wel eens, dan rput ik gewoon met de connector, en dan doet hij het weer

vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve  | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.wegmetbigtech.nl

Verwijderd

Ik heb zelf een Iiyama HM704 UTC nu is hij opeens een stuk donkerder geworden .... sRGB mode staat uit .... alles staat nu op het hoogst ... maar is nog steeds niet de oude ? .... hoe komt dit ?

• Kiezel
Nou hij lijkt ineens de geest weer te hebben en alle groene kleuren zijn verdwenen :D. Ik heb verder nix veranderd. Dus het 14" beeldschermpje waar ik nu op zit te kijken kan weer terug naar de server :). Thanx for the help though

-=-

Pagina: 1